Dutte84 skriver:
Har ikke luret hendes profil yderligere...
Den første linie hun skriver, skriver hun at hun lige har besøgt siden - Der lyder det ikke som om det er hendes egen... 
nej det er rigtigt, hun får det til at lyde sådan.
jeg så bare at hendes profilnavn var det samme som navnet på hjemmesiden, derfor kiggede jeg på hende profil for at se hvor gammel den er.... og den er oprettet samme dag som hun har skrevet indlæggene herinde, og så vidt jeg lige kan se har hun skrevet det samme indlæg i 3 forskellige kategorier....... Og det samme har hun gjort på en anden babyside, også i 3 forskellige kategorier, med fuldstændig ens ordlyd...
Det generer mig overhovedet ikke at hun prøver at sælge sin vare, hvor ellers end på en babyside....
men jeg bliver irriteret når man opretter en profil med dét ene formål, aldrig siden tjekker indlægget, og så endda lægger 3 enslydende tråde på samme forum. og endda 3 gange mere på et andet babyforum....
for min skyld må man gerne reklamere for sin salgsside, men på køb og salg kun, ikke 1000 andre steder i forums også, om henrik så har samme mening, med henblik på salg til egen økonomisk vinding, uden at betale ham for reklamen, det ved jeg jo ikke..... det vurderer han jo vel heldigvis selv...
jeg synes bare det er åndssvagt at lave reklame på den måde, og det grænser sig til spam synes jeg, hvilket irriterer mig mest....
jeg synes da også kludene er flotte, men ja, alt det jeg lige sagde ødelægger det for mig....
Anmeld