Økotex-farvede stofbleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2009

Diana...

finkedinke skriver:

Man kan jo selv farve stofbleerne. Man køber en farvepakke hos farvehandleren og den smider man i vaskemaskinen sammen med stofbleerne. Det er nemt og farver ikke maskinen. Mankan få et utal af farver og det koster ikke ret meget.
Jeg var så kvik at jeg farvede mine stofbleer allerede da jeg fik mit første barn for 8 år siden. Dengang kunne man kun få hvide eller naturfarvede stofbleer. Havde jeg da bare sat det i produktion dengang så var jeg måske rig i dag - griner -

Ja nemlig jeg farver bukser og bluser eller det nogen år siden jeg gjorde det men jeg har gjort det   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

mariamiss6

Dutte84 skriver:

Heh.. Tror faktik ikke det er hendes egen side... Hun skriver hun lige har besøgt siden....  

Tro mig det er hendes egen side. og reklamen er smidt på stort set alle babysites jeg har været på siden igår..... og gerne op til flere gange endda.....

det er fair nok man søger gratis reklame, men så kunne man i det mindste lægge annoncerne ind under køb og salg stederne....

Fede stofbleer da..... men det er jo nærmest spam på denne måde....

hvis i tjekker profilen, er profilen oprettet samtidig som dette indlæg er skrevet.... såååå.....

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

mariamiss6 skriver:

Tro mig det er hendes egen side. og reklamen er smidt på stort set alle babysites jeg har været på siden igår..... og gerne op til flere gange endda.....

det er fair nok man søger gratis reklame, men så kunne man i det mindste lægge annoncerne ind under køb og salg stederne....

hvis i tjekker profilen, er profilen oprettet samtidig som dette indlæg er skrevet.... såååå.....

Har ikke luret hendes profil yderligere...

Den første linie hun skriver, skriver hun at hun lige har besøgt siden - Der lyder det ikke som om det er hendes egen...

Anmeld

28. august 2009

mariamiss6

Dutte84 skriver:

Har ikke luret hendes profil yderligere...

Den første linie hun skriver, skriver hun at hun lige har besøgt siden - Der lyder det ikke som om det er hendes egen...

nej det er rigtigt, hun får det til at lyde sådan.

jeg så bare at hendes profilnavn var det samme som navnet på hjemmesiden, derfor kiggede jeg på hende profil for at se hvor gammel den er.... og den er oprettet samme dag som hun har skrevet indlæggene herinde, og så vidt jeg lige kan se har hun skrevet det samme indlæg i 3 forskellige kategorier....... Og det samme har hun gjort på en anden babyside, også i 3 forskellige kategorier, med fuldstændig ens ordlyd...

Det generer mig overhovedet ikke at hun prøver at sælge sin vare, hvor ellers end på en babyside....
men jeg bliver irriteret når man opretter en profil med dét ene formål, aldrig siden tjekker indlægget, og så endda lægger 3 enslydende tråde på samme forum. og endda 3 gange mere på et andet babyforum....

for min skyld må man gerne reklamere for sin salgsside, men på køb og salg kun, ikke 1000 andre steder i forums også, om henrik så har samme mening, med henblik på salg til egen økonomisk vinding, uden at betale ham for reklamen, det ved jeg jo ikke..... det vurderer han jo vel heldigvis selv...

jeg synes bare det er åndssvagt at lave reklame på den måde, og det grænser sig til spam synes jeg, hvilket irriterer mig mest....

jeg synes da også kludene er flotte, men ja, alt det jeg lige sagde ødelægger det for mig....

Anmeld

29. august 2009

Lullu

mariamiss6 skriver:

Hej med jer, ja super fede bleer, men når man tjekker hjemmesiden er ejeren en mand :-) og om han gør reklame er jeg ret ligeglad med, bare super fedt at kunne købe noget andre ikke har :-)
Go weekend :-)
Hilsner Louise

Anmeld

29. august 2009

Lullu

Lullu skriver:

Hej med jer, ja super fede bleer, men når man tjekker hjemmesiden er ejeren en mand :-) og om han gør reklame er jeg ret ligeglad med, bare super fedt at kunne købe noget andre ikke har :-)
Go weekend :-)
Hilsner Louise

Glemte så lige at sige, at jeg så man kan få de bleer i 2. sorterings på hjemmesiden, med små fejl, men til en helt anden pris end dem som ikke er 2. sorterings.

Men det vigtigste er at det er øko farve, så vores børn ikke bliver forgiftet med alt det Kina farve.
Købte noget Cirkeline-sengetøj til min datter i netto for noget tid siden, det var så stift af farve og andre kemikalier og lavet i kina, hvilket måtte smides ud, så nu går jeg ind for rene varer :-)

Hilsner Louise

Anmeld

29. august 2009

Diana...

mariamiss6 skriver:

nej det er rigtigt, hun får det til at lyde sådan.

jeg så bare at hendes profilnavn var det samme som navnet på hjemmesiden, derfor kiggede jeg på hende profil for at se hvor gammel den er.... og den er oprettet samme dag som hun har skrevet indlæggene herinde, og så vidt jeg lige kan se har hun skrevet det samme indlæg i 3 forskellige kategorier....... Og det samme har hun gjort på en anden babyside, også i 3 forskellige kategorier, med fuldstændig ens ordlyd...

Det generer mig overhovedet ikke at hun prøver at sælge sin vare, hvor ellers end på en babyside....
men jeg bliver irriteret når man opretter en profil med dét ene formål, aldrig siden tjekker indlægget, og så endda lægger 3 enslydende tråde på samme forum. og endda 3 gange mere på et andet babyforum....

for min skyld må man gerne reklamere for sin salgsside, men på køb og salg kun, ikke 1000 andre steder i forums også, om henrik så har samme mening, med henblik på salg til egen økonomisk vinding, uden at betale ham for reklamen, det ved jeg jo ikke..... det vurderer han jo vel heldigvis selv...

jeg synes bare det er åndssvagt at lave reklame på den måde, og det grænser sig til spam synes jeg, hvilket irriterer mig mest....

jeg synes da også kludene er flotte, men ja, alt det jeg lige sagde ødelægger det for mig....

Nemlig enig jeg var os inde og kikke, der sgu mange der har gjort det jeg synes det er mega øv.

Anmeld

29. august 2009

mariamiss6

Diana... skriver:

Nemlig enig jeg var os inde og kikke, der sgu mange der har gjort det jeg synes det er mega øv.

Nemlig....

og uanset varens pris og kvalitet, så hører det til under køb og salg, og det er stadig reklame...... og hvem siger ikke at nuslingen kan være et mande-nick?

Anmeld

29. august 2009

mariamiss6

HAHAHAHAHAHAH og Lullo profilen er oprettet kun til støtte for nuslingen....

oprette samme dato, som svarene i dette indlæg er skrevet, og så findes der i øvrigt kun de inlæg på den profil også.....

Og selv en mand kan taste at han er kvinde, på en internetside...... nuslingen kunne jo også være hp-ejerens kone, hvis vi altså skal helt der ud.....

Anmeld

29. august 2009

Diana...

mariamiss6 skriver:

HAHAHAHAHAHAH og Lullo profilen er oprettet kun til støtte for nuslingen....

oprette samme dato, som svarene i dette indlæg er skrevet, og så findes der i øvrigt kun de inlæg på den profil også.....

Og selv en mand kan taste at han er kvinde, på en internetside...... nuslingen kunne jo også være hp-ejerens kone, hvis vi altså skal helt der ud.....

Griner jeg så det godt ha ha. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.