Økotex-farvede stofbleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.206 visninger
25 svar
0 synes godt om
27. august 2009

Nusling

Har lige besøgt www.nusling.dk og bestilt og modtaget et fantastisk blødt og miljøbevidst dansk produkt.
Det fås i mere end 20 forskellige farver. Der er mulighed for brodering af navn, dato mm. Ideel barsel eller dåbsgave.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Betina88

Jeg troet slet ikk' man ku' få stofbleer i de farver .. Kun lyseblå med og hvid med ting på ..

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

Jeg har stofbleer i hvide, med blå og lyserøde bamser på... Lyserøde og lyseblå... og helt hvide...

Skal da lige ind på den side og se nærmer....

Anmeld

28. august 2009

Diana...

Hvor er det nogen fede farver. Det må vente til den næste vi bruger næsten ikke stof bleer mere.

Anmeld

28. august 2009

Diana...

Hi hi er det ikke din egen side lagde bare mærke til du hedder det samme som siden.

Knus Diana

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Hi hi er det ikke din egen side lagde bare mærke til du hedder det samme som siden.

Knus Diana

Heh.. Tror faktik ikke det er hendes egen side... Hun skriver hun lige har besøgt siden....  

Anmeld

28. august 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Heh.. Tror faktik ikke det er hendes egen side... Hun skriver hun lige har besøgt siden....  

Hmm Oki jeg tror nu det hende egen   Men det os fint nok de jo fede de stofbleer. 

Knus 

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Hmm Oki jeg tror nu det hende egen   Men det os fint nok de jo fede de stofbleer. 

Knus 

Jaaah, kan rigtig godt lide farverne....

Anmeld

28. august 2009

finkedinke

Man kan jo selv farve stofbleerne. Man køber en farvepakke hos farvehandleren og den smider man i vaskemaskinen sammen med stofbleerne. Det er nemt og farver ikke maskinen. Mankan få et utal af farver og det koster ikke ret meget.
Jeg var så kvik at jeg farvede mine stofbleer allerede da jeg fik mit første barn for 8 år siden. Dengang kunne man kun få hvide eller naturfarvede stofbleer. Havde jeg da bare sat det i produktion dengang så var jeg måske rig i dag - griner -

Anmeld

28. august 2009

Brams

Tror da helt sikkert at det er nusling´s egen hjemmeside - lidt gratis reklame i stedet for at betale for reklamespots her på siden.

Er nu også helt vild med bleerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.