Amazon.com eller uk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.274 visninger
23 svar
2 synes godt om
18. januar 2015

A. Nonymsen

Har lige opdaget amazon, og de har jo ALT...

nogen der har erfaring med at handle der?

og hvordan er det, hvis det er .com (USA) er det jo VILDT billigt... Men er det noget med at tingene kan blive taget i tolden, og hvad indebære det? Og hvis det er uk, er det noget dyrere, men kan ikke tages i tolden eller hvad?

har aldrig handlet fra andre lande før? Så kom med jeres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2015

TNBC

Jeg har handlet på .uk, men det er ikke alle firmaer der sender til Danmark, hvilket er irriterende. Men jeg elsker at handle der, for ja, de har virkelig alt...

Anmeld

18. januar 2015

A. Nonymsen

Yurie skriver:

Jeg har handlet på .uk, men det er ikke alle firmaer der sender til Danmark, hvilket er irriterende. Men jeg elsker at handle der, for ja, de har virkelig alt...

Men fra uk siden er det bare meget dyrere en fra USA... Og nogle ting også dyrere end i dk... :/

er det ikke samme firma der leverer alt der inde fra eller hvordan?

Anmeld

18. januar 2015

*Toffee*

Sådan lidt forenklet fortalt, så skal du vælge UK så kommer der ingen ekstra regninger :-) 

Anmeld

18. januar 2015

TNBC

A. Nonymsen skriver:

Men fra uk siden er det bare meget dyrere en fra USA... Og nogle ting også dyrere end i dk... :/

er det ikke samme firma der leverer alt der inde fra eller hvordan?

Ja, men fra USA kan fragten jo også være meget dyre, og det kan blive taget i tolden.

nej, det er forskellige firmaer, der er også firmaer fra Kina

Anmeld

18. januar 2015

A. Nonymsen

*Toffee* skriver:

Sådan lidt forenklet fortalt, så skal du vælge UK så kommer der ingen ekstra regninger :-) 

Okay, og hvis man tager com så kan man risikere ekstra regninger? Men de kommer ikke hver gang?

er ikke inde i det overhovedet

Anmeld

18. januar 2015

A. Nonymsen

Yurie skriver:

Ja, men fra USA kan fragten jo også være meget dyre, og det kan blive taget i tolden.

nej, det er forskellige firmaer, der er også firmaer fra Kina

Nårh okay, besværligt hehe 

jeg må kigge på det, har et lille bi-job nemlig hvor jeg kan købe en del igennem der... Men det er ikke billigere end i dk så

tak for rådet

Anmeld

18. januar 2015

TNBC

A. Nonymsen skriver:

Nårh okay, besværligt hehe 

jeg må kigge på det, har et lille bi-job nemlig hvor jeg kan købe en del igennem der... Men det er ikke billigere end i dk så

tak for rådet

Nogen ting er, men der er virkelig mange ting, som man ikke kan få i DK.

Anmeld

18. januar 2015

Kløver

A. Nonymsen skriver:

Har lige opdaget amazon, og de har jo ALT...

nogen der har erfaring med at handle der?

og hvordan er det, hvis det er .com (USA) er det jo VILDT billigt... Men er det noget med at tingene kan blive taget i tolden, og hvad indebære det? Og hvis det er uk, er det noget dyrere, men kan ikke tages i tolden eller hvad?

har aldrig handlet fra andre lande før? Så kom med jeres erfaringer

Handle på uk for fra us kommer der div told og gebyrer på og så er det pludselig ikke så billigt

Anmeld

18. januar 2015

incognito

Du skal vælge co.uk, hvis du vil undgå regninger for moms (og told). Du kan blandt andet læse om det  her og du kan bruge den hjemmeside til at beregne, hvad du kan risikere at skulle betale for dine varer, hvis du bestiller fra en butik uden for EU  her.

Der er MANGE der bliver overrasket over, at de lige pludselig får en ekstra regning på ellers billige ting fra udenlandske butikker - og som regel kan det ikke svare sig at bestille dem så, medmindre det vitterlig er noget, som man ikke kan skaffe herhjemme eller i butikker inden for EU 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.