Vil I mene det er nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2015

Hønsemor

Anonym skriver:

Vi har lige gennemgået året budget! Og når ALT andet er betalt, vil vi have 10.000 kr tilbage til mad, sjov og tøj (+ 6.000 kr hver 3. månede i børnepenge), vi er to voksne og 3 børn.

Nogle måneder vil vi have mere end de 10.000 kr da manden nogen gange laver kørepenge, men de skal direkte på opsparingen.

Vil I mene at det er nok?

Vil mene det er mere end rigeligt! 

Vi har vores budgetkonto på ××.×××, så har vi en madkonto, som lægger på 2800 kr om måneden (700 kr pr uge) og så har vi ca. 4000 kr tilbage til tøj, gaver, biografture mv.. og ja så kommer børnepengene hver 3. måned, hvor vi så sætter det ene hold ind på en konto, da vi ikke har behov for så mange penge..

Vi er to voksne, to børn og en hund og vi har alle tøj på kroppen, mad i maven, tag over hovedet, penge på kontoen og trives i bedste vis 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2015

Anonym trådstarter

Hønsemor skriver:

Vil mene det er mere end rigeligt! 

Vi har vores budgetkonto på ××.×××, så har vi en madkonto, som lægger på 2800 kr om måneden (700 kr pr uge) og så har vi ca. 4000 kr tilbage til tøj, gaver, biografture mv.. og ja så kommer børnepengene hver 3. måned, hvor vi så sætter det ene hold ind på en konto, da vi ikke har behov for så mange penge..

Vi er to voksne, to børn og en hund og vi har alle tøj på kroppen, mad i maven, tag over hovedet, penge på kontoen og trives i bedste vis 

Tak for dit svar <3

Anmeld

19. januar 2015

mortilfreja

Anonym skriver:

Ja det er vi ikke super gode til

Der er rigtig mange penge at spare hvis man gider bruge tid på at jagte tilbud 

Anmeld

19. januar 2015

lineog4

Vi er to voksne og 3 børn og 2 katte og vores budget til mad og diverse alla shampoo osv er på 1200 om ugen, vi klarer det ofte for 900-1000 om ugen og kan så lægge de resterende i en opsparingskasse. Vi gør det ikke af nødvendighed, men fordi vi vil kunne spare, stoppe madspild osv... Og ja så have penge til en masse andet. Så jeg vil da mene 10.000 er rigeligt...

Anmeld

19. januar 2015

Milas14

Vi har det samme her.. Vi er 2 voksne og et barn og 4 ekstra drenge hver anden weekend! Det er bestemt ik nok til os, men det går sålænge jeg er på barsel

Anmeld

19. januar 2015

StudPsyk

FruStolpe skriver:

Vi er 2 voksne og 2 børn. 

Vi har også ca 10.000 når alle faste udgifter(incl benzin) er betalt. Vi lever ok, men jeg ville ikke have et ekstra barn. Så ville det blive knebent. 

Men det kommer jo an på jeres forbrugsvaner 

Ej, det kan jeg slet ikke forstå! Hehe! Hvis vi havde så mange penge til os 2 voksne og 2 børn, så ville det være LIVET! 4000 til mad og 6000 til opsparing, sjov og ballade.. Vi bruger 4000 til mad, 500 hver i lommepenge, og så 500 på opsparing, nogen gange 1000 hvis det er en god måned, altså 6000 når alt er betalt. 

Anmeld

19. januar 2015

God-mor

Anonym skriver:

Vi har lige gennemgået året budget! Og når ALT andet er betalt, vil vi have 10.000 kr tilbage til mad, sjov og tøj (+ 6.000 kr hver 3. månede i børnepenge), vi er to voksne og 3 børn.

Nogle måneder vil vi have mere end de 10.000 kr da manden nogen gange laver kørepenge, men de skal direkte på opsparingen.

Vil I mene at det er nok?

Det vil jeg mene er nok ja. Vi har godt nok 12.500 til mad, diesel, tøj, opsparing og sjov, men inden min kæreste var færdig uddannet, det havde vi kun 5000. Vi er to voksne og 1 barn. Selv da vi havde 5000, syntes jeg ikke vi manglede noget. 

Anmeld

19. januar 2015

FruStolpe

Janne T. skriver:

Ej, det kan jeg slet ikke forstå! Hehe! Hvis vi havde så mange penge til os 2 voksne og 2 børn, så ville det være LIVET! 4000 til mad og 6000 til opsparing, sjov og ballade.. Vi bruger 4000 til mad, 500 hver i lommepenge, og så 500 på opsparing, nogen gange 1000 hvis det er en god måned, altså 6000 når alt er betalt. 

Såda er det jo med forskellige forbrugsvaner 

Vi bruger mellem 1500-2000 pr uge til mad og diverse. 

Der er 1-3 fødselsdage om måneden, og min mand bruger lidt på sin IT hobby og jeg bruger en del på ungerne. 

Så det løber rigtig hurtigt op, og så skal man jo huske at der altid er ting at lave og bruge penge på når man bor i eget hus. Og særligt et gammelt et som vores 

Anmeld

19. januar 2015

morethanperfect

Syns det er rigtig meget .. Her har vi højest 4000 til mad og sjov og ballade .. Vi er begge på su . Vi er snart 3  børn , en hund og en kat og 2 kaniner .. Vi klarer os fint .. Men det ville da være rart der var noget vi kunne spare op af .. 

Anmeld

19. januar 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Det vil jeg mene er nok ja. Vi har godt nok 12.500 til mad, diesel, tøj, opsparing og sjov, men inden min kæreste var færdig uddannet, det havde vi kun 5000. Vi er to voksne og 1 barn. Selv da vi havde 5000, syntes jeg ikke vi manglede noget. 

Vi ligger 3.000 kr til diesel udover de 10.000 kr. Så de er ikke medregnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.