Overnatninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2015

Sandratoft

Yurie skriver:

Jo, men alligevel.. Jeg havde kun kendt barnet mindre end 4måneder, havde hende også alene om natten da hun var lidt over en måned.

Men min pointen er jo bare at barnet godt ville kunne klare det, det har været hos overnatning hos bedsterne før, hvor det gik fint.

Vi ved jo heller ikke hvor ofte barnet ser bedsterne, her kommer bedsterne hver eneste dag(måske en enkel dag de ikke kommer), men ellers hver dag, så er barnet jo også vant til dem.

Men det er forældrene der skal mærke efter på barnet om de tror at det vil have det godt hos bedsterne. Og som om de selv kan klare at være væk fra sådan en lille en i over 2 dage... (jeg ville ikke selv.. )

Jeg synes nu stadig der er forskel fra at komme på besøg som bedsterne nok gør, til at være der fast for barnet (ved ikke hvor mange timer om dagen du er der) 

Og som jeg har forstået det, så er moderen på arbejde, så man kunne jo strække den og sige at du er en af de primære omsorgspersoner for barnet?

Jeg synes bare det er dumt at rådgive om at man godt kan lade barnet overnatte ude 2 nætter i træk, når det faktisk ikke er det der er til barnets bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2015

TNBC

Sandratoft skriver:

Jeg synes nu stadig der er forskel fra at komme på besøg som bedsterne nok gør, til at være der fast for barnet (ved ikke hvor mange timer om dagen du er der) 

Og som jeg har forstået det, så er moderen på arbejde, så man kunne jo strække den og sige at du er en af de primære omsorgspersoner for barnet?

Jeg synes bare det er dumt at rådgive om at man godt kan lade barnet overnatte ude 2 nætter i træk, når det faktisk ikke er det der er til barnets bedste

Nej, men jeg sagde jo faktisk også at de kunne tage bedstemor med, som så kunne passe begge børn i kbh, men siger også bare at barnet nok godt kunne klare de to dage, hvis det var SUPER vigtigt for forældrene at tage til den messe. Jeg siger ikke at de skal, men at de kan. Selvom barnet kun er 5måneder.

Som sagt jeg ville ikke selv gøre det, lade barnet kunne overnatte 2dage hos bedsterne, især når jeg selv ville være så langt væk, men det er jo deres beslutning, og de spurgte om man kunne og det svarede jeg på. Synes jeg ikke der er noget dumt ved.

Jeg har været mere omsorgsperson end moren, og er det nok stadigvæk(Hun er ude og rejse for tiden, kommer hjem på onsdag)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.