Hej med jer 
Jeg har lige brug for at høre jeres mening. Min mand og jeg er igang med at få sat vores egen webshop igang med børnetøj og sko.
Der er så en messe på søndag i Kbh og vi bor i Nordjylland. Men messen er der hvor man laver aftaler med de forskellige leverandører, så vi er nødt til at være der. Vi skal nok efter vi har været til messe til Slagelse og snakke med en som gerne vil sælge en anden webshop, som vi også er interesseret i.
Vi har er barn på ca. 5 måneder. Og vi tænker, at det ville være en hård tur for baby at komme med på og sikkert også ret bøvlet for os. Både til messe og en lang køretur derover og hjem, selvom vi nok tager en overnatning. Men baby er flaskebarn og det bliver nok lidt bøvlet at passe spisetider og sådan en hel dag på messe. Men ingen tvivl om at det da kan lade sig gøre.
Mormor har så tilbud at tage baby sammen med vores store barn også. Men det ville allerede være fra lørdag aften, da vi kører meget tidligt søndag, og så til mandag middag.
Jeg ved simpelthen ikke om jeg kan? Synes to overnatninger er meget, også selvom mormor og morfar er personer baby er vant til.
Messen er vi nødt til at skal på. Spørgsmålet er bare hvordan vi gør med baby? Hvad havde i andre gjort?
Anmeld