Er foret regntøj det samme som en flyverdragt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2015

L&V

esiuol22 skriver:

Ja kan lige se det for mig bliver en inaktiv børnehave og i vuggestue  har nogle børn problemer nok med at bevæge sig bare i en tyk flyverdragt. dog syntes jeg ikke helt flyverdragterne kan holde tørre, har selv lige købt en ny med vandsøjletryk 1000 for den nye vi havde købt med 8000 holder ikke tør, den er også helt ny

Ja de ville jo blive michelinmænd..

Jeg ville dælme klage så. Mine unger ka sidde i vand uden der sker det mindste. Men kommer self os an på hvordan syningerne er lavet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2015

morlinen

Jeg er pædagog og ville anbefale enten termotøj under regntøj eller to sæt udetøj. Et til formiddag og et til eftermiddag - En flyverdragt og vinterjakke+overtræksbukser (da man så kun skal ud og købe overtræksbukser som ekstra). 

Hvilken mulighed man vælger, afhænger af barnet - hvad det er i stand til at klare selv. Den første mulighed er nok sværest.

Et børnehavebarn bør i hvert fald lære at være selvhjulpen nok til selv at tage overtøj på

Anmeld

14. januar 2015

EnGodMor

Kay skriver:

Jeg ville give flyverdragt på og så regntøj uden over ☺ både hjemme og på job

Så holder børnene varmen og bliver ikke gennemblødt

Jeg er helt enig her

Anmeld

14. januar 2015

esiuol22

L&V skriver:

Ja de ville jo blive michelinmænd..

Jeg ville dælme klage så. Mine unger ka sidde i vand uden der sker det mindste. Men kommer self os an på hvordan syningerne er lavet

Det er småfolk den med æbler, ja jeg må heller rode efter kvitteringen så den kan komme retur, fandt en reima tex i stedet og håber det går bedre.

Anmeld

14. januar 2015

L&V

esiuol22 skriver:

Det er småfolk den med æbler, ja jeg må heller rode efter kvitteringen så den kan komme retur, fandt en reima tex i stedet og håber det går bedre.

Reima er i hvert fald kvali. Det er dem vi bruger

Anmeld

14. januar 2015

Mettefpigen

Flyverdragt Det har bassen på og den holder ham helt tør uden problemer

Anmeld

15. januar 2015

FruStolpe

Valle81 skriver:

Ved de 5 grader og derover er jeg enig, men i dag og i går har der her hvor jeg bor været MEGET vådt, men temp. har ligget omkring 0-1 grad

Ved meget vådt vejr ville jeg altid fortrække termoregntøj. Og så må de få alm termotøj indenunder.

-det ville jeg vælge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.