Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
på en dag som denne.
I forbindelse med en "konflikt" med drengenes børnehave ang. dette ekstreme vejr, gennemvædet tøj med mere, så er jeg lige nødt til at have Jeres mening.
Mest for at se, om det bare er mig, der er ved at blive skør.
Men ville i på en mø våd dag som i dag, hvor temperaturen er 1 grad give jeres børn regntøj med for på ud og lege i børnehaven?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville altid sørge for at der hænger et sæt regntøj. Men jeg synes stadig det er ret koldt - så jeg ville give ham flyverdragt på og så måtte børnehaven give ham det på som de nu synes er bedst
Ved ikke lige hvad jeg skal stemme.. synes ikke det er helt det samme, men i dag ville foret regntøj være at foretrække da en flyverdragt er bedst til ægte sne og ikke det sjap vi havde i dag.. arbejder i børnehave og næsten alle børn var drivvåde..
Jeg ville give flyverdragt på og så regntøj uden over ☺ både hjemme og på job
Så holder børnene varmen og bliver ikke gennemblødt
Vi bruger regntøj med foer i efterårsvejr og flyverdragt i vintervejr
Vil faktisk sige at foret regntøj næsten kan være ligeså varmt som en flyverdragt.. hvis bare det er foret tykt nok.. ellers er termotøj som et ekstra lag en god ting.. og termostøvler for guds skyld.. nogle støvler der er vandtætte og ikke bare snetætte..
Kay skriver: Jeg ville give flyverdragt på og så regntøj uden over ☺ både hjemme og på job Så holder børnene varmen og bliver ikke gennemblødt
Det var en god ide, det vil jeg foreslå i morgen:0)
Tusind tak for et pisse godt foreslag, som vil kunne gøre endnu på mit problem
TAK, virkelig - af hjertet tak
Valle81 skriver: på en dag som denne. I forbindelse med en "konflikt" med drengenes børnehave ang. dette ekstreme vejr, gennemvædet tøj med mere, så er jeg lige nødt til at have Jeres mening. Mest for at se, om det bare er mig, der er ved at blive skør. Men ville i på en mø våd dag som i dag, hvor temperaturen er 1 grad give jeres børn regntøj med for på ud og lege i børnehaven?
Nej, det ville jeg ikke. Min søn har begge dele hængende i børnehaven, men har så også en striktrøje liggende som han skal have på, hvis de giver ham det forede regntøj på.
Men på denne tid af året er det primært flyverdragten der skal bruges og bliver brugt
Min den store på 5 har et sæt regntøj med foer i og det holder han varmen i og er ikke våd når han kommer hjem :)
den mindste på 3 år har en regndragt som er foret og er lige som regntøj bare som hel dragt ( håber du forstår :) Der er ingen af dem som har flyverdragt på i børnehaven og vuggestuen :)
Må jeg høre hvad du selv mener?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128