Er foret regntøj det samme som en flyverdragt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Foret regntøj det samme som flyverdragt

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.469 visninger
26 svar
17 synes godt om
14. januar 2015

Valle81

på en dag som denne.

I forbindelse med en "konflikt" med drengenes børnehave ang. dette ekstreme vejr, gennemvædet tøj med mere, så er jeg lige nødt til at have Jeres mening.

Mest for at se, om det bare er mig, der er ved at blive skør.

Men ville i på en mø våd dag som i dag, hvor temperaturen er 1 grad give jeres børn regntøj med for på ud og lege i børnehaven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville altid sørge for at der hænger et sæt regntøj. Men jeg synes stadig det er ret koldt - så jeg ville give ham flyverdragt på og så måtte børnehaven give ham det på som de nu synes er bedst

Anmeld

14. januar 2015

hmg86

Ved ikke lige hvad jeg skal stemme.. synes ikke det er helt det samme, men i dag ville foret regntøj være at foretrække da en flyverdragt er bedst til ægte sne og ikke det sjap vi havde i dag.. arbejder i børnehave og næsten alle børn var drivvåde.. 

Anmeld

14. januar 2015

Kay

Jeg ville give flyverdragt på og så regntøj uden over ☺ både hjemme og på job

Så holder børnene varmen og bliver ikke gennemblødt

Anmeld

14. januar 2015

l.kjoeller

Vi bruger  regntøj med foer i efterårsvejr og flyverdragt i vintervejr 

Anmeld

14. januar 2015

hmg86

Vil faktisk sige at foret regntøj næsten kan være ligeså varmt som en flyverdragt.. hvis bare det er foret tykt nok.. ellers er termotøj som et ekstra lag en god ting.. og termostøvler for guds skyld.. nogle støvler der er vandtætte og ikke bare snetætte..

Anmeld

14. januar 2015

Valle81

Kay skriver:

Jeg ville give flyverdragt på og så regntøj uden over ☺ både hjemme og på job

Så holder børnene varmen og bliver ikke gennemblødt

Det var en god ide, det vil jeg foreslå i morgen:0)

Tusind tak for et pisse godt foreslag, som vil kunne gøre endnu på mit problem

TAK, virkelig - af hjertet tak

Anmeld

14. januar 2015

Noahmor

Valle81 skriver:

på en dag som denne.

I forbindelse med en "konflikt" med drengenes børnehave ang. dette ekstreme vejr, gennemvædet tøj med mere, så er jeg lige nødt til at have Jeres mening.

Men ville i på en mø våd dag som i dag, hvor temperaturen er 1 grad give jeres børn regntøj med for på ud og lege i børnehaven?

Nej, det ville jeg ikke. Min søn har begge dele hængende i børnehaven, men har så også en striktrøje liggende som han skal have på, hvis de giver ham det forede regntøj på. 

Men på denne tid af året er det primært flyverdragten der skal bruges og bliver brugt

Anmeld

14. januar 2015

CarinaSB

Min den store på 5 har et sæt regntøj med foer i og det holder han varmen i og er ikke våd når han kommer hjem :)

den mindste på 3 år har en regndragt som er foret og er lige som regntøj bare som hel dragt ( håber du forstår :) Der er ingen af dem som har flyverdragt på i børnehaven og vuggestuen :)

Anmeld

14. januar 2015

hmg86

Valle81 skriver:

på en dag som denne.

Må jeg høre hvad du selv mener?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.