Hjælp. udskabning, medicinsk eller naturlig sa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2015

Linkaa

Anonym skriver:

Håber min krop kan holde på det næste gang, nu hvor min krop hverken er igennem smerter eller hjælp til at få det ud. Jeg må døjes med pletblødninger til det er ovre. 

Men det må os være lidt længere henne end mig så. Derfor har kroppen nok os lidt større skade?

Jeg skule have været i uge 13, men fosteret var dødt i uge 8+... Min krop havde ikke selv forsøgt at udstøde noget, så det var lidt af et chok

Krydser for os begge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2015

Anonym trådstarter

Linkaa skriver:

Jeg skule have været i uge 13, men fosteret var dødt i uge 8+... Min krop havde ikke selv forsøgt at udstøde noget, så det var lidt af et chok

Krydser for os begge

Også mig. Dejligt ikke at være alene. 

Anmeld

16. januar 2015

Nhbk

Anonym skriver:

Hej. Har haft en SA nu, men tallet falder langsomt. Jer der har fået medicinsk eller udskrabning. Kan det mindske chancerne for ny graviditet? 

Jeg fik afvide at jeg kunne vente flere uger og se om det kunne komme naturligt ud. Men vil gerne videre nu og have det ud så vi kan prøve igen 

Men er der risiko ved det? 

Det tror jeg ikke. Hvis jeg skal komme med et råd ville jeg få en udskrabning og få det overstået. Så kan man komme videre efter det. Det har jeg syntes var rart. 

Jeg fandt ud af jeg var gravid i sommers men fosteret var gået tabt. Derfor valgte jeg dengang i juli 2014 at få en udskrabning. Der gik ikke længe før jeg var gravid igen og denne gang de det desværre også galt. Samme indgreb denne gang i september 2014. Nu sidder jeg og er gravid igen og er 14+2 og blev gravid igen i oktober. For mig har det ikke haft noget at sige at jeg har fået en udskrabning, nogle siger også at man lettere bliver gravid efter en abort. 

Jeg valgte udskrabning da flere af mine veninder tog den medicinske og sagde det var forfærdelig smertefuldt. 

jeg håber det lykkedes for jer 

Anmeld

16. januar 2015

Anonym trådstarter

Nhbk skriver:

Det tror jeg ikke. Hvis jeg skal komme med et råd ville jeg få en udskrabning og få det overstået. Så kan man komme videre efter det. Det har jeg syntes var rart. 

Jeg fandt ud af jeg var gravid i sommers men fosteret var gået tabt. Derfor valgte jeg dengang i juli 2014 at få en udskrabning. Der gik ikke længe før jeg var gravid igen og denne gang de det desværre også galt. Samme indgreb denne gang i september 2014. Nu sidder jeg og er gravid igen og er 14+2 og blev gravid igen i oktober. For mig har det ikke haft noget at sige at jeg har fået en udskrabning, nogle siger også at man lettere bliver gravid efter en abort. 

Jeg valgte udskrabning da flere af mine veninder tog den medicinske og sagde det var forfærdelig smertefuldt. 

jeg håber det lykkedes for jer 

Jeg kan ikke få hverken det ene eller det andet, fordi de ikke vidste hvor graviditeten sad. Så skal vente.

Vil os gerne have det overstået nu.  Komme videre. Men hvor dejligt det gået så hurtigt for dig. 

Anmeld

16. januar 2015

hmg86

Anonym skriver:

Jeg kan ikke få hverken det ene eller det andet, fordi de ikke vidste hvor graviditeten sad. Så skal vente.

Vil os gerne have det overstået nu.  Komme videre. Men hvor dejligt det gået så hurtigt for dig. 

Jeg forstår ikke rigtig hvorfor de ikke kan finde ud af om det sidder i livmoderen eller ej.. det kunne de sagtens se da jeg fik en tidlig scanning... det gik så galt alligevel senere, men hun scannede og sagde den sidder som den skal..

Anmeld

17. januar 2015

Anonym trådstarter

hmg86 skriver:

Jeg forstår ikke rigtig hvorfor de ikke kan finde ud af om det sidder i livmoderen eller ej.. det kunne de sagtens se da jeg fik en tidlig scanning... det gik så galt alligevel senere, men hun scannede og sagde den sidder som den skal..

De kunne ikke finde den, men begyndte os at bløde 5+5 og blev scannet 6+1, så ved ikke om det er fordi der allerede var blødt det ud som var, eller hvorfor det var så småt. Kunne ikke se blommesæk eller noget.  Og heller ikke rigtig udenfor indtil videre. Men mit hcg og 10 tester har altså godkendt at jeg var gravid og vidste præcis hvornår sidste mens startede og hvilken dag jeg havde ægløsning inden.  Så ikke engang fordi jeg havde taget fejl af ugerne.   Men er da ked af man næsten intet kunne se. Sætter tankerne i gang om der er noget i vejen med mig

Anmeld

17. januar 2015

l.kjoeller

Det er ikke normalt at kunne se noget før man er omkring  6+0 . Din graviditet  er jo nok gået i stå før det så du er helt  normal. Man kunne  Heller intet  se da jeg aborterede.  Og har en rask datter  og en på vej og har ikke aborteret siden 

Anmeld

17. januar 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Det er ikke normalt at kunne se noget før man er omkring  6+0 . Din graviditet  er jo nok gået i stå før det så du er helt  normal. Man kunne  Heller intet  se da jeg aborterede.  Og har en rask datter  og en på vej og har ikke aborteret siden 

Du har forhåbentlig ret. 

Håber sådan lykken er med mig næste gang. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.