Hjælp. udskabning, medicinsk eller naturlig sa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2015

Pingsen

Halløj.

Jeg fik en medicinsk abort i Juli 2014 (Håber det er det i spørger efter, blev sgu lidt forvirret) og var gravid 1 1/2 måned efter. Det skal så også siges at min krop var enormt hurtigt på benene igen. Blødte kun i 3 dage, og havde det der brunlige snask i 5 dage. Så var egentlig klar igen efter en 8-10 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2015

hmg86

Anonym skriver:

Tak. Det er også ufatteligt at få slukket drømmen om det første barn når man nu var gravid.  Du får lige en tilbage. Hvor hurtigt blev du gravid første gang inden SA? Okay. Håber de gider give mig hjælp til at få det ud så jeg kan komme videre og se om vi kam få opfyldt drømmen. 

Jeg blev gravid på p-piller.. men lægen mente ikke det var det, der var skyld i det.. det var også vores første og selvom det ikke var planlagt var vi bare så glade og forventningsfulde... og at det så ikke er lykkedes igen siden er bare SÅ hårdt... savner den glæde jeg følte..

Anmeld

15. januar 2015

Anonym trådstarter

Linkaa skriver:

Efter min udskrabning den 20/11 blev jeg gravid den første cyklus efter. Dog kunne det ikke sidde fast, men det var nu heller ikke overraskende.

Jeg er nu i 2. cyklus og er ret sikker på der kommer gevinst igen

Kram til dig

Du bliver hurtigt gravid. Hvorfor var der ikke noget at sige til, at det ikke kunne sidde fast?

Men jeg kan ikke få en udskrabning, for de siger, at de var i tvivl om hvor graviditeten sad 

Anmeld

15. januar 2015

Anonym trådstarter

Holst85 skriver:

Hvor lang tid har det taget..

Jeg har i december 2014 fået en SA og de følger mig stadig med mit hcg tal fra d.30/12 var tallet 35 og d.12/1-15 var tallet 10 og nu den sidste burde vide 0.

jeg er også utålmodig da jeg gerne vil igang igen men tror kroppen har godt af at slappe af, så vi venter en cyklus mere og prøver igen derefter. 

Skal så lige siges at vores er med hjælp fra fertilitets klinik.. 

Okay. <3 Jamen han siger, at jeg ikke kan få udskrabning men må vente. 

På 2 dage faldt den fra 1250 til 970 ca. Så han mener at det er ude om en uges tid, selv om det går virkelig langsomt med blod osv. Jeg har bare brug for at komme videre nu. Derfor er naturen et skarn sommetider. 

Anmeld

15. januar 2015

Anonym trådstarter

Soffy27 skriver:

Jeg har  prøvet den medicinske og den synes jeg ikke var sjov - prøvede også en udskrabning i juli 2013 da bebserne ikke havde haft hjerteaktivitet i 4 uger - blev efterfølgende gravid igen i 2.cyklus..

Er der nogen risiko ved Ikke at få nogen af delene? Fik af vide ved udskrabning i 2013 at de influenza-symptomer Jeg havde haft var tegn på at min krop var ved at blive inficeret, grundet de døde bebser.. Så måske du skal forhører dig om der er en risiko hvis det hele ikke kommer ud naturligt!? 

Kram til dig 

Det åbenbart kun muligt med naturligt. De ved ikke hvor graviditeten sidder og kan derfor ikke hjælpe mig.

Anmeld

15. januar 2015

Anonym trådstarter

Mia&Allan skriver:

Jeg vil til enhver tid vælge en udskrabning 

Jeg har prøvet både udskrabning og at få lagt piller op, turen med pillerne var så modbydelig, gør det aldrig igen...

jeg havde en SA i juli og stod med en positiv test igen i december 

Juli til december? Den tur kan man ikke klare at tænke på. Jeg startede i december og blev gravid i første hug, men vi bestemte os for at smide pillerne til december i juli måned. Det føltes som en evighed for mig

Men kan jo ikke gøre andet end at prøve. Vil bare gerne have det ud nu, så jeg kan komme videre, men ingen hjælp er muligt for mig. 

Anmeld

15. januar 2015

Anonym trådstarter

Pingsen skriver:

Halløj.

Jeg fik en medicinsk abort i Juli 2014 (Håber det er det i spørger efter, blev sgu lidt forvirret) og var gravid 1 1/2 måned efter. Det skal så også siges at min krop var enormt hurtigt på benene igen. Blødte kun i 3 dage, og havde det der brunlige snask i 5 dage. Så var egentlig klar igen efter en 8-10 dage.

Min krop skal klare det på naturligvis. Kan ikke få hjælp. men håber det går nogenlunde hurtigt. Fedt der gik så kort tid. 

Anmeld

15. januar 2015

Linkaa

Anonym skriver:

Du bliver hurtigt gravid. Hvorfor var der ikke noget at sige til, at det ikke kunne sidde fast?

Men jeg kan ikke få en udskrabning, for de siger, at de var i tvivl om hvor graviditeten sad 

Ja åbenbart...

slimhinden var nok ikke helt klar til et nyt æg, så derfor tog jeg det rimelig roligt. Min MA og udskrabning var en rigtig hård omgang, så turde ikke tro for meget

Anmeld

15. januar 2015

Anonym trådstarter

hmg86 skriver:

Jeg blev gravid på p-piller.. men lægen mente ikke det var det, der var skyld i det.. det var også vores første og selvom det ikke var planlagt var vi bare så glade og forventningsfulde... og at det så ikke er lykkedes igen siden er bare SÅ hårdt... savner den glæde jeg følte..

Ja. Det skal nok lykkedes. Man skal nok finde en mellemvej til psyken. Ikke forvente for meget, men heller ikke tænke det værreste.

Anmeld

15. januar 2015

Anonym trådstarter

Linkaa skriver:

Ja åbenbart...

slimhinden var nok ikke helt klar til et nyt æg, så derfor tog jeg det rimelig roligt. Min MA og udskrabning var en rigtig hård omgang, så turde ikke tro for meget

Håber min krop kan holde på det næste gang, nu hvor min krop hverken er igennem smerter eller hjælp til at få det ud. Jeg må døjes med pletblødninger til det er ovre. 

Men det må os være lidt længere henne end mig så. Derfor har kroppen nok os lidt større skade?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.