Hjælp. udskabning, medicinsk eller naturlig sa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.037 visninger
27 svar
2 synes godt om
14. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej. Har haft en SA nu, men tallet falder langsomt. Jer der har fået medicinsk eller udskrabning. Kan det mindske chancerne for ny graviditet? 

Jeg fik afvide at jeg kunne vente flere uger og se om det kunne komme naturligt ud. Men vil gerne videre nu og have det ud så vi kan prøve igen 

Men er der risiko ved det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2015

hmg86

Først føler med dig.. Jeg fik en udskrabning.. havde så også allerede ventet 5 uger uden at vide at der ikke var liv.. troede jeg var i uge 12, men fosteret var gået til i ige 7..fik at vide at mange faktisk bliver hurtigt gravid igen efter en udskrabning, da der er "fri" adgang.. det gik så ikke helt sådan for mig.. eller både og.. blev gravid igen men endte i en bio og er nu på cyklus nummer 9 efter udskrabningen.. fik ikke noget at vide om at der skulle være nogen risiko for ikke at blive gravid igen senere..

Anmeld

14. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej. Har haft en SA nu, men tallet falder langsomt. Jer der har fået medicinsk eller udskrabning. Kan det mindske chancerne for ny graviditet? 

Jeg fik afvide at jeg kunne vente flere uger og se om det kunne komme naturligt ud. Men vil gerne videre nu og have det ud så vi kan prøve igen 

jeg fik alle tre ting i dec 06... 

jeg blev indlagt 30/12 06 med kraftig blødning og fik at vide at jeg kun havde tabt barnet, så jeg fik piller der skulle have virket natten over - det gjorde de bare ikke, så jeg fik en udskrabning næste formiddag... 

efterfølgende sagde lægerne at jeg skulle have haft mens før vi måtte prøve igen, så vi startede i feb 07... i maj 07 stod jeg med positiv test igen - knægten er lige blevet 7 år... 

Anmeld

15. januar 2015

Anonym trådstarter

hmg86 skriver:

Først føler med dig.. Jeg fik en udskrabning.. havde så også allerede ventet 5 uger uden at vide at der ikke var liv.. troede jeg var i uge 12, men fosteret var gået til i ige 7..fik at vide at mange faktisk bliver hurtigt gravid igen efter en udskrabning, da der er "fri" adgang.. det gik så ikke helt sådan for mig.. eller både og.. blev gravid igen men endte i en bio og er nu på cyklus nummer 9 efter udskrabningen.. fik ikke noget at vide om at der skulle være nogen risiko for ikke at blive gravid igen senere..

Tak. Det er også ufatteligt at få slukket drømmen om det første barn når man nu var gravid.  Du får lige en tilbage. Hvor hurtigt blev du gravid første gang inden SA? Okay. Håber de gider give mig hjælp til at få det ud så jeg kan komme videre og se om vi kam få opfyldt drømmen. 

Anmeld

15. januar 2015

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

jeg fik alle tre ting i dec 06... 

jeg blev indlagt 30/12 06 med kraftig blødning og fik at vide at jeg kun havde tabt barnet, så jeg fik piller der skulle have virket natten over - det gjorde de bare ikke, så jeg fik en udskrabning næste formiddag... 

efterfølgende sagde lægerne at jeg skulle have haft mens før vi måtte prøve igen, så vi startede i feb 07... i maj 07 stod jeg med positiv test igen - knægten er lige blevet 7 år... 

Lyder dejligt det endte godt alligevel.  Det har været ufatteligt hårdt. Håber det går hurtigt med at blive gravid igen. 

Anmeld

15. januar 2015

Linkaa

Anonym skriver:

Efter min udskrabning den 20/11 blev jeg gravid den første cyklus efter. Dog kunne det ikke sidde fast, men det var nu heller ikke overraskende.

Jeg er nu i 2. cyklus og er ret sikker på der kommer gevinst igen

Kram til dig

Anmeld

15. januar 2015

Holst85

Hvor lang tid har det taget..

Jeg har i december 2014 fået en SA og de følger mig stadig med mit hcg tal fra d.30/12 var tallet 35 og d.12/1-15 var tallet 10 og nu den sidste burde vide 0.

jeg er også utålmodig da jeg gerne vil igang igen men tror kroppen har godt af at slappe af, så vi venter en cyklus mere og prøver igen derefter. 

Skal så lige siges at vores er med hjælp fra fertilitets klinik.. 

Anmeld

15. januar 2015

l.kjoeller

Holst85 skriver:

Hvor lang tid har det taget..

Jeg har i december 2014 fået en SA og de følger mig stadig med mit hcg tal fra d.30/12 var tallet 35 og d.12/1-15 var tallet 10 og nu den sidste burde vide 0.

jeg er også utålmodig da jeg gerne vil igang igen men tror kroppen har godt af at slappe af, så vi venter en cyklus mere og prøver igen derefter. 

Skal så lige siges at vores er med hjælp fra fertilitets klinik.. 

Fornuftigt  at vente en cyklus. Ikke sikkert tallet helt er 0 da vi jo somregel  altid har lidt  hcg i kroppen  .. held og lykke 

Anmeld

15. januar 2015

Soffy27

Jeg har  prøvet den medicinske og den synes jeg ikke var sjov - prøvede også en udskrabning i juli 2013 da bebserne ikke havde haft hjerteaktivitet i 4 uger - blev efterfølgende gravid igen i 2.cyklus..

Er der nogen risiko ved Ikke at få nogen af delene? Fik af vide ved udskrabning i 2013 at de influenza-symptomer Jeg havde haft var tegn på at min krop var ved at blive inficeret, grundet de døde bebser.. Så måske du skal forhører dig om der er en risiko hvis det hele ikke kommer ud naturligt!? 

Kram til dig 

Anmeld

15. januar 2015

Mia&Allan

Jeg vil til enhver tid vælge en udskrabning 

Jeg har prøvet både udskrabning og at få lagt piller op, turen med pillerne var så modbydelig, gør det aldrig igen...

jeg havde en SA i juli og stod med en positiv test igen i december 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.