Jeg vil sige at jeg synes du skal sætte amningen igang og så gradvist gå over på mme. Så den bette får det vigtigste. Og så komme i behandling igen.
Jeg fik et piskesmæld en uge før jeg kunne teste med min datter. Så jeg havde en utrolig hård graviditet med mange smerter. Jeg gik self igang med at amme men da jeg blev fuldstændig tørlagt for mælk og simpelthen intet havde til hende. Blev hun flaskebarn. Kort tid efter hun blev flaskebarn begyndte jeg at tage smertestillende medicin og nøj hvor fik jeg meget overskud til hende.
hvis amningen havde forløbet sig godt havde jeg self fortsat amningen. Men da dette ikke fungerede passede det mig da super fint da jeg så havde slugt den og kom på smertestillende.
nu skal jeg føde Lillebror ved pks på tirsdag. Og hvis jeg ikke havde været igennem smertehåndteringskursuser og smerteklinikker havde jeg valgt at lillebror skal være flaskebarn. Men da jeg har haft en ret god graviditet og været god til at håndtere mine smerter trods graviditet og en 3,5 årig i dagligdagen valger jeg at prøve og amme igen. Og hvis detnår i vasken igen jamen så er det sådan det er. Men håber det kommer til at fungere.
men da min datter skulle på mme havde jeg det så dårligt over at jeg ikke kunne amme hende. Indtil min sp sagde en god mor sidder altså ikke i brysterne. Og jeg mærkede meget mere overskud. Jeg accepterede og min datter stortrives og har gjort det siden hun kom på flaske.
så mit råd er at hvis du vælger amningen fra for at komme i behandling selv så gør det. For det vigtigste er at du har overskud. Og børn på flaske er ikke jordens undergang. Det er bedre med et barn på flaske og en mor med overskud frem for det andet.
så føler du for at starte behandling så gør det.
Anmeld