"Fede Mor!.."

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2015

Missy_B

Hvor er det flot med dit vægttab- godt gået  

Du rammer lige hovedet på sømmet. Jeg overspiser eller "spiser med følelserne". 

Har jeg haft en hård dag, så spiser jeg voldsomt meget i smug.

Tak for de to meget anvendelige råd  

Tak

Det handler ikke altid om kæmpe omvæltninger, men små skridt som kan hjælpe en på vej. Og det med at fastholde sig selv i ideen med at man KUN spiser en portion mad, bliver meget hurtigt en vane, og man finder ud af at man sagtens kan blive mæt af en mindre mængde og tabe sig, uden det kræver besøg i træningscenter flere gange om ugen.

Når du synes du "trænger" til noget sødt eller lignende, så gør dig klart forinden hvilken mængde du vil spise, og pak resten væk. Det er okay at spise lidt chokolade når du har lyst, men så tag en hvis mængde ud af pakken, og læg resten væk før du spiser det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Ja, det er muligt at hun har hørt andre børn sige det om mig.

For et års tid siden troede det halve af vores lille by også at jeg var gravid igen. Simpelthen så skamfuldt at få et ' Tillykke' for tiende gang og jeg i virkeligheden bare var tyk  

Gid jeg dog bare kunne grave mig ned nogle gange! 

ej sådan må du da ikk tænke, det kan da godt være du er lidt overvægtig, men det betyder da ikk at du er et dårligt menneske

jeg ved godt at du ikk er min mor men hun havde prøvet alt for at tabe sig, og til sidst måtte hun få en gastric bypass og det har virkelig hjulpet hende, ved godt at en operation ikk altid er løsningen med ville lige dele det med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.