Lige en
herfra.
du skal ikke tage det så tungt mht dit barn. For de mener det ikke på den måde.
jeg synes derimod det er lidt råddent af din mand at han ikke vil hjælpe dig.
men hvad med at ændre kosten? Det er altid en start og der hvor folk oftes taber sig mest.
så kan du altid sætte motion på når du har overskud til det.
altså maden behøver jo ikke være ultra sund. Men f.eks tænke over fedtstof og ikke lave sovs dagligt og så have meget mere grønt.
og hvis børnene f.eks har det svært med grønt. Så lav deres kartofler, ris og pasta og så prøv så vidt muligt at springe disse tomme kalorier over og spise grønsager istedet for.
og ellers spise magert kød som, kylling og kalkun. Man kan lave utrolig meget forskelligt med det.
f.eks laver jeg frikadeller af hakket kylling istedet for svinekød. Og det gør jeg faktisk kun fordi jeg synes de smager meget bedre og af mere end svinekøds frikadeller gør.
det er meget lidt der skal til, man skal bare gøre det til en vane og lade være med at tænke det er besværligt. For det er det faktisk slet ikke.
jeg har aldrig fået grønsager hjemmefra. Men idag kan jeg slet ikke spise noget aftensmad uden der bare er lidt grønsager. Og med tiden så bliver det bare naturligt og du vil savne hvis de ikke er der.
Anmeld