2 stk. raske tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2015

Linkae

Miss BananaHammock skriver:

Tusind tak! 

Jeps tveægget og med hver deres moderkage - det det er helt perfekt! 

Har I fået kønnet afvide?

Jeps vi venter en af hver 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

VNB

Miss BananaHammock skriver:

Har været til nf scanning i dag og vi fik de bedste nyheder. Begge babyer er vokset som de skal og vi fik lav risiko på downs. 

De lå begge og sprællede og vinkede til mor og far! 

Jordmoderen kunne ikke se køn, men hun synes at det så ud som om, at de var samme køn. Så nu skal vi enten betale os fra en kønsscanning eller vente til MD. Det er svært at vente!  Skal dog scannes hver måned fra uge 20, så skal nok få masser af mulighed for at se de to guldklumper.

Er bare så glad og begejstret. Selvom jeg ved det bliver en udfordring med en 2 årig og 2 små!  Kom endelig med jeres anbefalinger til barnevogn/combivogn, tvillinge senge, hjemmesider osv. hvis kender til noget der er must know! 

hvor skønt med en god NF, stort tillykke

Bliver da bare så spændende hvad der gemmer sig derinde i maven!

Anmeld

8. januar 2015

Miss BananaHammock

VNB skriver:

hvor skønt med en god NF, stort tillykke

Bliver da bare så spændende hvad der gemmer sig derinde i maven!

Tak søde. ❤️ Ja mega spændende! 

Anmeld

15. januar 2015

86nille

Tillykke og dejlig at høre i er så positive.. Vi havde selv lidt svært ved at vende os til tanken i starten men nu er vi selv ellevilde på at mødes vores piger til feb .... Ved du om det en tveæggede eller enæggede? Lykke til 

Anmeld

16. januar 2015

siw84

Stort tillykke med de 2 skønne raske bebser i maven 

Og velkommen til livet som tvillingemor 

Selv valgte vi kombivognen Trille twini som vi er rigtig glade for. Den er ikke voldsomt stor så den er til at komme rundt med. Plus vi skal ikke investere i nogen ny vogn på noget tidspunkt hvilket var vigtigt for os da det jo er økonomisk Vi har bla. Købt en madras til vognen som de så bruger til de skal bruge den som klapvogn. Og så køber vi en cykeltrailer når de bliver store nok. 

Vi har en kravlegård og 2 senge da de ikke kan sove sammen. Mere har vi ikke. Vi vil ikke købe os fattige i en masse udstyr vi ikke kommer til at bruge og gider egentlig heller ikke have det stående. 

Så mit råd til jer er at tænke jeg rigtig godt om hvad det er i gerne vil have og hvor mange penge og plads i vil bruge eller ikke vil bruge. Evt. Tænk lidt langsigtet. Vil i investere i flere vogne eller finde den i kan bruge til de ikke skal være i vogn mere osv.  Lad være at købe en masse ting ind. Køb det basale og se med tiden hvad i får brug for. I kan spare mange penge sådan

Anmeld

18. januar 2015

Miss BananaHammock

86nille skriver:

Tillykke og dejlig at høre i er så positive.. Vi havde selv lidt svært ved at vende os til tanken i starten men nu er vi selv ellevilde på at mødes vores piger til feb .... Ved du om det en tveæggede eller enæggede? Lykke til 

Tusind tak! Ja det er jo noget af en nyhed. 

De er tveægget. Så det er lidt spændende hvilket køn de har! 

Anmeld

18. januar 2015

Miss BananaHammock

siw84 skriver:

Stort tillykke med de 2 skønne raske bebser i maven 

Og velkommen til livet som tvillingemor 

Selv valgte vi kombivognen Trille twini som vi er rigtig glade for. Den er ikke voldsomt stor så den er til at komme rundt med. Plus vi skal ikke investere i nogen ny vogn på noget tidspunkt hvilket var vigtigt for os da det jo er økonomisk Vi har bla. Købt en madras til vognen som de så bruger til de skal bruge den som klapvogn. Og så køber vi en cykeltrailer når de bliver store nok. 

Vi har en kravlegård og 2 senge da de ikke kan sove sammen. Mere har vi ikke. Vi vil ikke købe os fattige i en masse udstyr vi ikke kommer til at bruge og gider egentlig heller ikke have det stående. 

Så mit råd til jer er at tænke jeg rigtig godt om hvad det er i gerne vil have og hvor mange penge og plads i vil bruge eller ikke vil bruge. Evt. Tænk lidt langsigtet. Vil i investere i flere vogne eller finde den i kan bruge til de ikke skal være i vogn mere osv.  Lad være at købe en masse ting ind. Køb det basale og se med tiden hvad i får brug for. I kan spare mange penge sådan

Jeg købte mig fattig da vi fik den første, så har heldigvis lært at babyer ikke har brug for alt hvad de sælger i ønskebørn 

Men tak for tip med vogn. Vores tanke er også at nøjes med en som kan bruges længere. Knægten er allerede godt på vej ud af barnevognen og han er kun 2 år. Så det er ikke så længe de kan bruge den alligevel. 

Anmeld

17. februar 2015

DK

Denne her er super lækker i et barns udgaven. Mon ikke også til to? 

http://www.jollyroom.dk/produkter/bumbleride-indie-twin-2013-lotus-blue?gclid=CLCD5tft6cMCFasBwwod6FkAoQ 

den er terrængående selv om den er lille, og du kan for en slik købe brugte barnevognskasser der passer dertil på dba.dk 

tillykke med super god NF

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.