2 stk. raske tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.191 visninger
27 svar
56 synes godt om
6. januar 2015

Miss BananaHammock

Har været til nf scanning i dag og vi fik de bedste nyheder. Begge babyer er vokset som de skal og vi fik lav risiko på downs. 

De lå begge og sprællede og vinkede til mor og far! 

Jordmoderen kunne ikke se køn, men hun synes at det så ud som om, at de var samme køn. Så nu skal vi enten betale os fra en kønsscanning eller vente til MD. Det er svært at vente!  Skal dog scannes hver måned fra uge 20, så skal nok få masser af mulighed for at se de to guldklumper.

Er bare så glad og begejstret. Selvom jeg ved det bliver en udfordring med en 2 årig og 2 små!  Kom endelig med jeres anbefalinger til barnevogn/combivogn, tvillinge senge, hjemmesider osv. hvis kender til noget der er must know! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2015

Troldemommi

Miss BananaHammock skriver:

Har været til nf scanning i dag og vi fik de bedste nyheder. Begge babyer er vokset som de skal og vi fik lav risiko på downs. 

De lå begge og sprællede og vinkede til mor og far! 

Jordmoderen kunne ikke se køn, men hun synes at det så ud som om, at de var samme køn. Så nu skal vi enten betale os fra en kønsscanning eller vente til MD. Det er svært at vente!  Skal dog scannes hver måned fra uge 20, så skal nok få masser af mulighed for at se de to guldklumper.

Er bare så glad og begejstret. Selvom jeg ved det bliver en udfordring med en 2 årig og 2 små!  Kom endelig med jeres anbefalinger til barnevogn/combivogn, tvillinge senge, hjemmesider osv. hvis kender til noget der er must know! 

Hvor dejligt at høre, du har jo været lidt nervøs for om du ville få dem begge to ud, det glæder mig at det ser så fint ud 

Monica 

Anmeld

6. januar 2015

Miss BananaHammock

Troldemommi skriver:

Hvor dejligt at høre, du har jo været lidt nervøs for om du ville få dem begge to ud, det glæder mig at det ser så fint ud 

Monica 

Ja nu tør vi tro på at der kommer to til sommer. Det er helt vildt!! 

Anmeld

6. januar 2015

Louise H.

Det er da bare så fantastisk! Er så glad på jeres vegne, tænk sig at blive velsignet med to guldklumper, når man kun bad om en 

Anmeld

6. januar 2015

Miss BananaHammock

Louise H. skriver:

Det er da bare så fantastisk! Er så glad på jeres vegne, tænk sig at blive velsignet med to guldklumper, når man kun bad om en 

Ja lige præcis! Det er en dejlig overraskelse! 

Anmeld

6. januar 2015

tarkoflen

Stort tillykke, hvor er det skønt!

Anmeld

6. januar 2015

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Stort tillykke, hvor er det skønt!

tusind tak! 

Anmeld

6. januar 2015

Line&Mike

Stort tillykke! Hvor er det fantastisk! Håber du har fået mere ro oven på sådan en god scanning 

Anmeld

6. januar 2015

Dulgretz

Stort tillykke med de to små i maven 

Og velkommen til en jungle uden lige for at finde det optimale udstyr til sådan et par størrelser! Har erfaret at der er rigtig mange med tvillinger der har en hel vognpark af barnevogne, klapvogne og cykeltraileres...  (har selv 2 klapvogne og 2 enkelt barnevogne, så jeg har begrænset mig)

Anmeld

6. januar 2015

Miss BananaHammock

Line&Mike skriver:

Stort tillykke! Hvor er det fantastisk! Håber du har fået mere ro oven på sådan en god scanning 

Tusind tak!!

Ja nu tror vi på det og ser frem mod sommeren gave! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.