2 stk. raske tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2015

Miss BananaHammock

Dulgretz skriver:

Stort tillykke med de to små i maven 

Og velkommen til en jungle uden lige for at finde det optimale udstyr til sådan et par størrelser! Har erfaret at der er rigtig mange med tvillinger der har en hel vognpark af barnevogne, klapvogne og cykeltraileres...  (har selv 2 klapvogne og 2 enkelt barnevogne, så jeg har begrænset mig)

hehe... ja du har begrænset dig! 

Vi har jo 2 klapvogne og en barnevogn fra den første, men jeg overvejer en kombivogn(tvillingeudgave) eller en city elite tvillingeklapvogn (vi har den til vores søn, altså til et barn) og så nøjes med vores voksi suppleret med en til. Magter ikke at skulle køre rundt med en tvillinge barnevogn. Det er jo en hel bus! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2015

Dulgretz

Miss BananaHammock skriver:

hehe... ja du har begrænset dig! 

Vi har jo 2 klapvogne og en barnevogn fra den første, men jeg overvejer en kombivogn(tvillingeudgave) eller en city elite tvillingeklapvogn (vi har den til vores søn, altså til et barn) og så nøjes med vores voksi suppleret med en til. Magter ikke at skulle køre rundt med en tvillinge barnevogn. Det er jo en hel bus! 

City eliten er folk rigtig glade for! Desværre laves den vist nok ikke i tvilling udgaven længere, så den skal købes brugt. Har selv lige været ude og investere i city mini gt double, og den virker også som et rigtig fint alternativ  ellers skulle bumbleride indie twin være rigtig god  jeg gik også pænt udenom tvillingebarnevogen,  det bliver bare al for hurtigt al for tungt! Nej en let vogn med svingbare forhjul så den er til at komme rundt med, det kan i hvert fald anbefales 

Anmeld

6. januar 2015

Miss BananaHammock

Dulgretz skriver:

City eliten er folk rigtig glade for! Desværre laves den vist nok ikke i tvilling udgaven længere, så den skal købes brugt. Har selv lige været ude og investere i city mini gt double, og den virker også som et rigtig fint alternativ  ellers skulle bumbleride indie twin være rigtig god  jeg gik også pænt udenom tvillingebarnevogen,  det bliver bare al for hurtigt al for tungt! Nej en let vogn med svingbare forhjul så den er til at komme rundt med, det kan i hvert fald anbefales 

Det er vist egentlig mini udgaven vi har til Alexander. Jeg er bare så ked af at jeg ikke kan vippe håndtaget på den og man kan ikke sætte sådan en bøjle på foran. Det mangler vi lidt. (Eller det kan man ikke på vores). 

Jeg tror vi køber brugt ligegyldigt hvad... vi skal ikke have flere børn, så det er enormt mange penge fra ny. 

Anmeld

6. januar 2015

Nadia&Daniel

Miss BananaHammock skriver:

Har været til nf scanning i dag og vi fik de bedste nyheder. Begge babyer er vokset som de skal og vi fik lav risiko på downs. 

De lå begge og sprællede og vinkede til mor og far! 

Jordmoderen kunne ikke se køn, men hun synes at det så ud som om, at de var samme køn. Så nu skal vi enten betale os fra en kønsscanning eller vente til MD. Det er svært at vente!  Skal dog scannes hver måned fra uge 20, så skal nok få masser af mulighed for at se de to guldklumper.

Er bare så glad og begejstret. Selvom jeg ved det bliver en udfordring med en 2 årig og 2 små!  Kom endelig med jeres anbefalinger til barnevogn/combivogn, tvillinge senge, hjemmesider osv. hvis kender til noget der er must know! 

Hvor er det altså bare FANTASTISK 

Anmeld

6. januar 2015

Miss BananaHammock

Nadia&Daniel skriver:

Hvor er det altså bare FANTASTISK 

tak 

Anmeld

6. januar 2015

Steinbrenner

Fantastisk stort tillykke

vi kan desværre ikke følges denne gang, jeg har vist rigeligt i 3 børn

Endnu engang tillykke 

Anmeld

7. januar 2015

Miss BananaHammock

Steinbrenner skriver:

Fantastisk stort tillykke

vi kan desværre ikke følges denne gang, jeg har vist rigeligt i 3 børn

Endnu engang tillykke 

He he

og tusind tak!!

Anmeld

7. januar 2015

Linkae

Stort tillykke  Eftersom det ikke er udelukket at de kan have hver deres køn formoder jeg du også venter tveæggede? 

Line 20+1 med tveæggede tvillinger 

Anmeld

7. januar 2015

Miss BananaHammock

Linkae skriver:

Stort tillykke  Eftersom det ikke er udelukket at de kan have hver deres køn formoder jeg du også venter tveæggede? 

Line 20+1 med tveæggede tvillinger 

Tusind tak! 

Jeps tveægget og med hver deres moderkage - det det er helt perfekt! 

Har I fået kønnet afvide?

Anmeld

7. januar 2015

et-ønske

Dulgretz skriver:

Vi har også mini gt og er vildt glade for den startede ud med en flipflap, den var også fin - men fylder meget! 

Hvis kunne vælge om havde jeg valgt bumbleride - eller mini igen  

dejligt at alt er som det skal være! Jeg ventede til md og var ved at gå til af spænding overraskelsen var stor da de sagde to piger - for jeg var overbevist om to drenge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.