Du får lige mine svar sådan her, og håber de er en lille hjælp.
Hvilke frustrationer har I haft?
Jeg føler ikke som sådan jeg havde nogen frustrationer, men jeg gik med følelsen af at være en dårlig mor fordi jeg valgte at vores datter skulle have flaske. Jeg tog dette valg da amningen bare ikke fungerede for mig, og det var et meget svært valg. At man så samtidig mødes af folks fordomme gør det ikke nemmere. Jeg har hørt alt fra at man ikke knytter ordenlig bånd til sit barn når det får flaske (en direkte løgn hvis du spørger mig), at barnet ikke får nogle sunde ting som det ville få fra modermælk, og den værste at jeg ikke var en god mor når jeg gav flaske. Den ramte rigtig hårdt. Mit datter har fået flaske og er vokset som hun skal. Hun er sund og rask og vi har et fantastisk bånd. Jeg er ikke i tvivl om at nr 2 bliver flaske barn fra dag 1.
Hvilke spørgsmål har I manglet svar på?
Jeg fulgte nøje anvisningerne på mme pakken, indtil min sp sagde at jeg skulle se på barnet og give hvad hun havde brug for. Det savnede jeg at folk havde sagt noget før.
Hvad ville I gerne have vidst om flaskebørn før i fødte?!
At der kan være nogle mme typer de ikke tåler. At de kan få tynd mave men også hård mave af det.
Håber du kunne bruge mine svar til noget
Anmeld