Hvornår kom jeres unger i seng i går?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
StineW79 skriver:

Ja hvor længe ku jeres unger holde sig vågen i går?

Her kom alberte på 2 år og thea i seng kl 2.30. De havde begge sovet til middag indtil kl 16.15, så de ku være længe oppe. Og hold nu op de hyggede sig og syntes at det var så fedt at se fyrværkeri kl 24.00. Vh stine

min datter på næsten 9 mdr. blev puttet kl. 22-22:30 og sov til kl. 9 i morges... da der var knald på fyrværkeriet omkring midnat var vi lige inde at se til hende og eneste reaktion fra hende var at hive dynen over hovedet... 

Victor på næsten 7 år fik lov til at blive oppe så længe han nu kunne og han holdte til lige omkring det tidspunkt de andre kørte, så den har været 1-1:30 før han faldt i søvn på sofaen - men så sov han også til 10:00-10:30 i formiddags... Han elskede at se raketterne og være med til at skyde småting af - bortset fra da en faldskærmsraket landede på modsatte side af vejen og brændte ud der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2015

Mia&Allan

Natashja på 4 år (oktober 2010) Kom i seng kl 21 og sov med det samme, hun sov fra hele skidtet selvom det var ret vildt her i byen i år

Manden min lå stort set under sengen, for at snakke med vores hund på 8 mdr, da hun var hammer bange.

Jeg sad hos Natashja hvis hun nu skulle vågne, da hun så ville blive super bange.

Vi gik i seng lidt over 1 og Natashja kaldte 8.30

Anmeld

1. januar 2015

Zelinasmor

Zelina på 3 år kom i seng 00.45 og sov til kl. 8.30 

I dag har hun sovet præcis som hun plejer til middag og har lige puttet hende uden besvær. Hun kommer ellers altid i seng ved 19 tiden. Ellers falder hun i søvn foran fjernsynet. 

Anmeld

1. januar 2015

Frk.S

Sofie på knap 6 måneder kom i seng fuldstændig som hun plejer - lige omkring 18.30.

Freja på 3 år kom i seng lidt over kl. 21. Hun plejer at komme i seng ca. kl. 19 - så det var i sig selv sent for hende, og hun faldt i søvn med det samme. Jeg tror ikke der var kommet noget godt ud af at lade hende være oppe meget længere end det. 

Anmeld

1. januar 2015

L&V

Der var 5 unger som virkelig ville gøre alt for ik at sove men 21.30 blev mindste manden på 1,5 puttet og 22.30 måtte storesøster på 3 overgive sig og de sov til kl 10 og tog begge 4 timer til middag.

Anmeld

1. januar 2015

Melm

Min dreng på knap 2 år, kom i seng 20.15 og sov inden 20.45. Ingen grund til at holde ham længe oppe.

Anmeld

1. januar 2015

MyLove E

Elias på 3 1/2 år. Kom i seng kl 20.30 

Anmeld

1. januar 2015

Mor til Frederic og Freya

Kl 19.45 sov de begge i hver deres seng på eget værelse, 1½ time senere end de plejer...

De sov fra det hele og vågnede begge først kl 8.00.

Vi har de sidste 6 år været hjemme og så må gæsterne (svigerforældre) komme her.

Begge børn fungere bedst i deres faste rytme og rutine, uanset om det er jul - pinse - nytår eller lign...

De sidste 3 år i streg har freya været syg, så svigerforældre kommer herud til spisetid og tager alt mad med..

Anmeld

1. januar 2015

Blop2

Vores datter på 4,5 måned kom i seng kl. ca. 19.00 og sov fra alt larmen - vågnede igen kl. 06.30.

vores søn på 3 år kom i seng kl. 20.30. Vågnede af larmen til midnat. Så fyrværkeri, og sov igen ved 02.00 tiden - vågnede igen kl. 08.00.

Anmeld

1. januar 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
StineW79 skriver:

Ja hvor længe ku jeres unger holde sig vågen i går?

Her kom alberte på 2 år og thea i seng kl 2.30. De havde begge sovet til middag indtil kl 16.15, så de ku være længe oppe. Og hold nu op de hyggede sig og syntes at det var så fedt at se fyrværkeri kl 24.00. Vh stine

Min den lille på 3 år kom i seng kl 20 (normalt 18:30) og den store på 9 år var oppe til 00:30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.