Hvornår kom jeres unger i seng i går?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Theis 6 år og Theo 3 år kom i seng kl 00.30.

men timen fra 23-00 var hård for dem men de ville se fyrværkeri

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2015

Lunae

Herhjemme var planen egentlig at begge unger, August på halvanden og Camille på 4 år, skulle i seng ved en 20 tiden. Det kom August også, for han var dødtræt. Camille derimod var frisk som en havørn og hyggede sig simpelthen bare SÅ meget. Hun fik lov at blive oppe til fyrværkeri (for første gang i sit liv, har hun været vågen så længe), men kvart over 12 bad hun selv om at komme i seng

Anmeld

1. januar 2015

Nadia&Daniel

StineW79 skriver:

Ja hvor længe ku jeres unger holde sig vågen i går?

Her kom alberte på 2 år og thea i seng kl 2.30. De havde begge sovet til middag indtil kl 16.15, så de ku være længe oppe. Og hold nu op de hyggede sig og syntes at det var så fedt at se fyrværkeri kl 24.00. Vh stine

Laura (4 år - fra okt.) sov kl. 20.30-9.30.

Hun vågnede ikke da folk skød af (eller hun sagde selv imorges: "jo, jeg vågnedet - men jeg ville hellere sove) 

Anmeld

1. januar 2015

l.kjoeller

Vores  på to var grydeklar  kl 10 

Anmeld

1. januar 2015

EAF

Min faldt i søvn af sig selv inden 22 har jeg hørt fra farmanden  

Anmeld

1. januar 2015

puslepigen

pige på 2år var oppe til 00.15 hvor hun bad om og komme i seng.

dreng på 3½ var opper til kl 1 hvor han gik om kuld, de havde fået en sen middagslur så de kunne være klar til og se fyrværkeri

Anmeld

1. januar 2015

Isabella_mor

StineW79 skriver:

Ja hvor længe ku jeres unger holde sig vågen i går?

Her kom alberte på 2 år og thea i seng kl 2.30. De havde begge sovet til middag indtil kl 16.15, så de ku være længe oppe. Og hold nu op de hyggede sig og syntes at det var så fedt at se fyrværkeri kl 24.00. Vh stine

de store gav op omkring kl 21... (vi havde gæster som har to børn hvor deres ældste er 5)

Anmeld

1. januar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Lenora på 6 mdr her d. 4 kom i seng kl 20, så en time senere end normalt. Hun var så træt at hun faldt i søvn på gulvet til trods for at der lå to andre bebser der legede og snakkede 

Anmeld

1. januar 2015

Røverdatter

Birk på 3 år burde have sovet kl. 21 senest. Men klokken blev 23.15 før han sov  Det har vi aldrig prøvet før.. Han elskede fyrværkeriet og hyggede sig rigtig meget med sit legetøj som han fik i julegave 

Anmeld

1. januar 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Dreng 2. 9 år. Kom i seng kl 2.25 han syntes vi skulle køre hjem. Vildt godt humør hele aftenen. Fyrværkeriet blev nydt indefra trods høreværn og briller ville han hellere ind. Stod op kl 10.30 og bad om at sove middagslur kl 13 

Sidste år blev klokken 1.30 

Pige 3 måneder puttet kl 22.30 i barnevogn på kontoret.  Først klar til at stå op kl 11.20 

Nytåret blev nydt i børnevenligt miljø 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.