Hvornår kom jeres unger i seng i går?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min søn på 4 sov til middag ved 15.00 tiden til næsten 18.00 og faldt i søvn ved sofaen kl 22.00 med kinderæg i hånden  min datter på næsten 11 sov kl 02.00 tror jeg da jeg selv gik i seng der. (Hun havde overnattende kusiner på besøg) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2015

Mother-love

Her blev Isabella på 3,5 lagt i seng kl 23.30. Hun kunne nok have holdt sig vågen meget længere tid. Og vi fortrød også lidt da kl blev 24. For hun skulle have set fyrværkeriet. Men det kan hun næste år. Hun stod op kl 10.30. Så jeg klager ikke hehe

Anmeld

1. januar 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Min pige på 8 mdr ville ikke sove før kl 01,00 I nat der kørte vi så hjem så hun lå i sin seng kl 01,30  så hun var vågen fra kl 17 til kl 01,00 

Så hun var med ude og se fyrværkeri igår 

Anmeld

1. januar 2015

Louisejulia

Emma-Sophie faldt i søvn ved 20:30 tiden og stod først op halv ni i morges.. hun sov fra alt larmen også da vi skulle hjem  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. januar 2015

MorDk

kl.21.00 og sov fra alt knalder-banget!

Anmeld

1. januar 2015

helle85

StineW79 skriver:

Ja hvor længe ku jeres unger holde sig vågen i går?

Her kom alberte på 2 år og thea i seng kl 2.30. De havde begge sovet til middag indtil kl 16.15, så de ku være længe oppe. Og hold nu op de hyggede sig og syntes at det var så fedt at se fyrværkeri kl 24.00. Vh stine

Freja på 7 var vågen til kl 1:30 Ca det er første år hun har Været oppe så længe de andre år er hun faldet i søvn kl 21-22 

Lucas på 8 gik selv i seng kl 1 Ca. Hun ventede kun på at se fyrværkeri men han var desværre så træt så han ikke turer at Være ude.

Anmeld

1. januar 2015

Masig

Drengen på 2,5 kom i seng kl 20.30 Ca og vi andre kl 22... Drengen og manden var syge og jeg var totalt smadret i min meget gravide krop efter at have været sygepasser for to hele dagen samtidig med at der skulle laves alt det huslige og mad osv... så jeg trængte bare til at ligge og hvile. 

Vi var kun os tre så det gjorde ikke så meget mendet var nu knap så festligt hehe...

Anmeld

1. januar 2015

Fine_007

Min søn på 22 mdr. blev lagt ved en 21 tiden.. vi måtte dog give fortabt og tage ham op igen. Fætrene legede i stuen og fyrværkerriet bragede, så han skulle bestemt ikke sove 

Han faldt endeligt i søvn kl. 1.00 

Anmeld

1. januar 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De kom i seng kl. 22 (er 5 og 7 år). Ser ingen grund til, at de næste 3-4 dage skal være ødelagt pga. de absoult skulle være meget sent oppe.

Anmeld

1. januar 2015

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Her gik begge piger kolde kl. 00:45, den store er 5 år og den lille 2 år ��

De har ikke noget godt sovehjerte, de unger ��

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.