Hvide øjne på billeder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2015

lenemor77

Vivienne skriver:

Hej lenemor,

Ved ikke om du læser min forrige besked, men jeg tænkte faktisk på dig under den forfærdelige oplevelse... Du skrev at jeres to dage på sygehuset var forfærdelige. Jeg håbede vi ville slippe, men nej...

Er bare glad for at det er overstået

Puha - jeg er ked af, at du ikke slap. 

Jeg er glad for, at de "opgav" og bookede fuld narkose. Hvid de havde fundet noget, var hun blevet opereret med det samme. Men det kan jeg sagtens sige - vi slap jo.. 

Men det er en skrækkelig oplevelse. Og det synker først ind, når man kommer hjem i ro. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2015

Bak

Vivienne skriver:

Hej piger,

Ja, jeg blev så traumatiseret af min oplevelse, at jeg helt glemte at opdatere jer som lovet.

Vi kom til øjenlægen, og han fik dråberne, som udvidede hans pupiller. Han tog det meget pænt, blev lidt nervøs, men mor og moster var der, så han følte sig tryg.

Da vi endeligt kom ind til øjenlægen, begyndte han at skrige og slå ud. Han brød sig slet ikke om det lys han fik i øjnene. Øjenlægen måtte efter en hård kamp give op, og ville have os til at tage på sygehuset, hvor han får bedøvet øjnene og bla bla... What the F...???? Jeg hørte kun "bedøvet øjnene" og så brød jeg sammen. Så sagde øjenlægen til mig "Dette er noget, som børn kan dø af" og forklarede en masse ting. Heldigvis havde jeg min søster med, som var helt cool og som ovenikøbet er sygeplejerske.

Øjenlægen aftalte med overlægen på sygehuset, at vi kom ind med det samme, og at der vil blive kigget på ham så snart vi kom derop. Endnu en gang fik han dråber (for udvidelse), så han var klar til undersøgelsen på sygehuset.

Vi kom på sygehuset og registrerede os, og satte os i venteværelset, som var proppet. Vi regnede med at de ville hente os hurtigt... Men nej... Min søster gik op til dem 3 gange for at påminde dem om, at der altså var en baby på næsten 3 mdr. der venter på at komme til undersøgelse, og at det var blevet aftalt at vi kom ind med det samme...

Jeg brød sammen flere gange, hver gang jeg kiggede på min lille søn, som havde været oppe siden kl. 9 den dag, først fordi han skulle til lungetjek hos lægen kl.11, så til øjenlægen kl.1230, og nu på sygehuset kl.1330, uden søvn hele dagen, og som alligevel opførte sig pænt... Det gjorde meget ondt i mors hjerte

Det endte med at vi kom ind til undersøgelse kl. 1630

Han fik bedøvelse i øjnene og skreg rigtig meget. Jeg kunne slet ikke trøste ham. 5 min senere var de 3 personer om at holde ham, så øjenlægen kunne sætte nogen linser i,for at kigge ordenligt ind. Min søn skreg så meget, som om han blev stukket med kniv eller lign. Jeg havde aldrig oplevet ham sådan. Jeg forsøgte at komme til for at trøste ham, men min søster sagde at jeg skulle blive i baggrunden. Det var den værste dag i mit liv.

Heldigvis fandt øjenlægen ingenting. Min søn har raske øjne

Begge øjenlæger sagde at det var godt, at vi havde været opmærksomme på billederne, og at vi var kommet ind med ham for at få øjnene tjekket...

Da vi kom hjem den dag, gik vi direkte i seng, så jeg kunne amme ham og så han ku sove. Jeg rystede i hele min krop og det tog tid før jeg kunne slappe af igen. Det tog mig flere dage om at komme over denne grimme oplevelse... Min søn var den dejlige og smilende dreng (som jeg kender ham) igen den samme aften

Undskyld den blev lidt lang

Sikke en frygtelig oplevelse for jer! Virkelig godt, din søn ikke fejler noget. Sikke flot han også tog den omgang! 

Anmeld

19. januar 2015

Vivienne

Bak skriver:

Sikke en frygtelig oplevelse for jer! Virkelig godt, din søn ikke fejler noget. Sikke flot han også tog den omgang! 

Ja, jeg ønsker at ingen skal opleve det samme.... 

Tak, jeg er også stolt af ham. Han er en god dreng 

Anmeld

20. januar 2015

Barbamama

Åh jeg har fulgt med i denne tråd. 

Hvor er jeg glad for at høre at din søn er rask! Og jeg hader sygehuse! Især når det gælder ens børn. Man vil så gerne passe på dem og skåne dem, men det kan man ikke der. 

Synd for ham at han slet ikke fik sovet. Men det var godt I fik det undersøgt. Og fantastisk at han er sund og rask. 

Jeg har også prøvet at få dryppet det der i øjnene! Det er vildt ubehageligt og man kan ikke se ordentligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.