Knald rød...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2009

Bondepigen

Zafir skriver:

Ja det er præcis dem. Men med porte og ex. og moms og alt det der halløj, så kom der lige 10£ ekstra på ... Det er godtnok dyrt, når man bor i et andet land, men stadig billigere!!

Tak, kan godt være jeg skulle få bestilt dem.... Skal man bruge meget farve før det farver? Og er det egentlig flydende eller pulver?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

linemus

bondepigen skriver:

Tak, kan godt være jeg skulle få bestilt dem.... Skal man bruge meget farve før det farver? Og er det egentlig flydende eller pulver?

Kan ikke lade være med at svare, selvom det ikke er mig, du spørger

Det er sådan noget tykt pasta, og man skal ikke bruge ret meget. Jeg plejer at tage det op med en kniv og tilsætte en lille knivspids ad gangen. Bortset fra den røde, hvor man skal bruge ret meget for at få den helt postkasserød.

Anmeld

27. august 2009

Bondepigen

linemus skriver:

Kan ikke lade være med at svare, selvom det ikke er mig, du spørger

Det er sådan noget tykt pasta, og man skal ikke bruge ret meget. Jeg plejer at tage det op med en kniv og tilsætte en lille knivspids ad gangen. Bortset fra den røde, hvor man skal bruge ret meget for at få den helt postkasserød.

Oki dokie... Tak. Og du må da gerne svare, det var såmænd lige så meget henvendt til alle andre som ved noget om det.

Så tror jeg de er magen til i konsistens som panduros... Så kender jeg dem godt. Sådan nogen må jeg have fat i.

Tak for svar.

Anmeld

28. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
bondepigen skriver:

Altså med den sorte, skulle jeg bruge ret meget, selvom jeg lavede det mørkt med kakao først.

Men den røde, da skulle jeg ikke bruge så meget.

Det er sådan ikke flydende, som væske, men det er heller ikke pulver... 

Anmeld

28. august 2009

Bondepigen

Zafir skriver:

Altså med den sorte, skulle jeg bruge ret meget, selvom jeg lavede det mørkt med kakao først.

Men den røde, da skulle jeg ikke bruge så meget.

Det er sådan ikke flydende, som væske, men det er heller ikke pulver... 

K, tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.