Knald rød...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2009

Mikkelmusen

Pasta farverne er som regel meget mere kraftige end de flydende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Mikkelmusen

Heidi-Godsk skriver:

Nej desværre ikke.. Det er vildt irriterende.. Og jeg har hørt at der skulle ligge en konditor butik herude omkring (tåstrup) Men jeg ved ikke hvor...

der er da vist ikke så langt fra tåstrup til albertslund vel?  http://kagebutikken.dk/info.asp?text=15

Anmeld

26. august 2009

Bondepigen

Zafir skriver:

Min julerød (har jeg LIGE lavet idag) den er blevet knald rød. Hed også Christmas red

Hmmm... Men måske er det ikke samme mærke.

Jeg tænkte, inden jeg begyndte om man skulle have lavet det med frugtfarve først OGSÅ putte christmas red i, men det blev altså RØDT 

Hvor har du købt dine farver henne?

Anmeld

26. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
bondepigen skriver:

Hvor har du købt dine farver henne?

Jeg bestilte det der sæt med 10 farver fra den engelske side. Der er et link i en af trådene herinde

det kostede 29£ i alt med porto og det...

Anmeld

26. august 2009

Bondepigen

Zafir skriver:

Jeg bestilte det der sæt med 10 farver fra den engelske side. Der er et link i en af trådene herinde

det kostede 29£ i alt med porto og det...

Ok... 1£ svarer det ikke til ca. 8,50 kr? Så det bliver ca. 250 kr i alt.... Det er da i hvert fald billigt...halv pris af panduros!!!

Anmeld

26. august 2009

Moderator

bondepigen skriver:

Ok... 1£ svarer det ikke til ca. 8,50 kr? Så det bliver ca. 250 kr i alt.... Det er da i hvert fald billigt...halv pris af panduros!!!

Åhh hvor dejligt... Hehe. Jeg havde ikke engang fået tjekket kursen  troede den var omkring 10 kr eller noget. Så det er da skønt lige at få det atvide, når jeg nu har købt det og betalt det hehe

Anmeld

26. august 2009

Bondepigen

Zafir skriver:

Åhh hvor dejligt... Hehe. Jeg havde ikke engang fået tjekket kursen  troede den var omkring 10 kr eller noget. Så det er da skønt lige at få det atvide, når jeg nu har købt det og betalt det hehe

Ja, det er da meget rart at vide, hvad man har givet for det.

Anmeld

26. august 2009

Moderator

bondepigen skriver:

Ja, det er da meget rart at vide, hvad man har givet for det.

Jeg havde det sådan: Jeg SKAL bare have det... Så må det koste det det koster Og jeg kunne godt se at jeg sparede lidt i forhold til panduro og det, sååeee jeg tog det ikke så tungt

Men dejligt at det kostede mindre i hvertfald.

Anmeld

26. august 2009

Bondepigen

Zafir skriver:

Jeg havde det sådan: Jeg SKAL bare have det... Så må det koste det det koster Og jeg kunne godt se at jeg sparede lidt i forhold til panduro og det, sååeee jeg tog det ikke så tungt

Men dejligt at det kostede mindre i hvertfald.

http://www.cakecraftshop.co.uk/shop/8/104/123/index.htm

Er det dem her du har købt? Og er det samme sted? De koster godt nok kun 19£ dem her??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. august 2009

Moderator

bondepigen skriver:

http://www.cakecraftshop.co.uk/shop/8/104/123/index.htm

Er det dem her du har købt? Og er det samme sted? De koster godt nok kun 19£ dem her??

Ja det er præcis dem. Men med porte og ex. og moms og alt det der halløj, så kom der lige 10£ ekstra på ... Det er godtnok dyrt, når man bor i et andet land, men stadig billigere!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.