Knald rød...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.126 visninger
24 svar
0 synes godt om
26. august 2009

Heidi.

Hvordan får man mmfén knaldrød?? Jeg har i dag købt en julerød farve i panduro, og de sagde den ville blive knaldrød. Men det gjorden den bestemt ikke.. Hvilken en rød skal man have for at den bliver knald rød??

Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

mariamiss6

jeg mener at have hørt det er nødvendigt at bruge meget for at få den rigtig rød, og lige såan med den sorte....

Anmeld

26. august 2009

Heidi.

Ok.. Syntes osse bare jeg kan rigtig meget i... Men ok måske var det så ikke nok.. Jeg tæntke nemlig om det måske var den der hed Rødbede rød, eller rødviolet??

Anmeld

26. august 2009

linemus

Jeg har brugt pastafarven Christmas Red - måske er det den samme. Der skal rigtig meget i og man bliver bare ved og ved. Men det lykkes. Den bliver helt rød. Hvis man har en Pink, er den god at farve med først, da den er ret skrap, og så skal der ikke bruges helt så meget rød.

Anmeld

26. august 2009

Heidi.

linemus skriver:

Jeg har brugt pastafarven Christmas Red - måske er det den samme. Der skal rigtig meget i og man bliver bare ved og ved. Men det lykkes. Den bliver helt rød. Hvis man har en Pink, er den god at farve med først, da den er ret skrap, og så skal der ikke bruges helt så meget rød.

Okay.. Nu er mit jo flydende.. Men det kan godt være jeg ikke har kommet særlig meget i Jeg må købe en flaske mere i morgen og prøve igen.. Jeg tror ikke en pink mariehøne bringer lykke..

Anmeld

26. august 2009

linemus

Heidi-Godsk skriver:

Okay.. Nu er mit jo flydende.. Men det kan godt være jeg ikke har kommet særlig meget i Jeg må købe en flaske mere i morgen og prøve igen.. Jeg tror ikke en pink mariehøne bringer lykke..

Så kan det måske godt være svært, når det er flydende, for det gør jo også mmf'en mere klistret  Men du kan jo prøve. Havde de ingen pastafarve i din Panduro? I min har de tre farver og en af dem er i hvert fald rød.

Anmeld

26. august 2009

Tynen

Kunne man ikke også bruge noget af saften fra de bær man har puttet i moussen?
.. Eller er det noget jeg bilder mig ind jeg har læst..

Anmeld

26. august 2009

Heidi.

linemus skriver:

Så kan det måske godt være svært, når det er flydende, for det gør jo også mmf'en mere klistret  Men du kan jo prøve. Havde de ingen pastafarve i din Panduro? I min har de tre farver og en af dem er i hvert fald rød.

Nej desværre ikke.. Det er vildt irriterende.. Og jeg har hørt at der skulle ligge en konditor butik herude omkring (tåstrup) Men jeg ved ikke hvor...

Anmeld

26. august 2009

linemus

Tynen skriver:

Kunne man ikke også bruge noget af saften fra de bær man har puttet i moussen?
.. Eller er det noget jeg bilder mig ind jeg har læst..

Det synes jeg vist også, jeg har læst. Det kan da give en bund, så man ikke bruger så meget farve. Men igen, er det jo flydende - ikke at jeg har prøvet at lave mmf med flydende farve, men det skulle bare være mere besværligt... 

Anmeld

26. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Heidi-Godsk skriver:

Hvordan får man mmfén knaldrød?? Jeg har i dag købt en julerød farve i panduro, og de sagde den ville blive knaldrød. Men det gjorden den bestemt ikke.. Hvilken en rød skal man have for at den bliver knald rød??

Heidi

Min julerød (har jeg LIGE lavet idag) den er blevet knald rød. Hed også Christmas red

Hmmm... Men måske er det ikke samme mærke.

Jeg tænkte, inden jeg begyndte om man skulle have lavet det med frugtfarve først OGSÅ putte christmas red i, men det blev altså RØDT 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.