hva trine ska PAW ik snart ud????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2009

linemus

Tynen skriver:

Jamen jeg havde jo egentlig forelsket mig i en Odder men det kan jeg vist godt skyde en hvid pil efter..
Synes bare den matchede perfekt med det brune og lime..

Men, men.. Det kan jo være han overgiver sig når jeg giver ham alternativet, nemlig at jeg vil have en ring til januar når vi har været sammen i 10 år

Ja puha, så hellere en barnevogn da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Juniors mor

Tynen skriver:

Jamen jeg havde jo egentlig forelsket mig i en Odder men det kan jeg vist godt skyde en hvid pil efter..
Synes bare den matchede perfekt med det brune og lime..

Men, men.. Det kan jo være han overgiver sig når jeg giver ham alternativet, nemlig at jeg vil have en ring til januar når vi har været sammen i 10 år

uuhhh den er altså også fin!! -OG så er den jo understøttet hele vejen rundt om kassen, hvilket betyder, at det er en af de eneste vogne der er stærke nok til at påmontere et søskende-sæde!!
Hvordan skal du alene transportere BEGGE børn, bliver det en tvillingeklapvogn eller en Oddervogn med søskendesæde til Stella.........???? Har du præsenteret den problematik for Stig??

Anmeld

26. august 2009

Tynen

linemus skriver:

Ja puha, så hellere en barnevogn da

ELG! 

Anmeld

26. august 2009

Tynen

Juniors mor skriver:

uuhhh den er altså også fin!! -OG så er den jo understøttet hele vejen rundt om kassen, hvilket betyder, at det er en af de eneste vogne der er stærke nok til at påmontere et søskende-sæde!!
Hvordan skal du alene transportere BEGGE børn, bliver det en tvillingeklapvogn eller en Oddervogn med søskendesæde til Stella.........???? Har du præsenteret den problematik for Stig??

Arhmen.. Ved du nu hvad??!
Det er da de gode pointer du serverer!!  Hvorfor har jeg ikke selv tænkt på lige netop det??!

Tak! Jeg noterer det lige til når han kommer indenfor igen, så får han dælme fatcs serveret i flæng!! 

Anmeld

26. august 2009

Juniors mor

Tynen skriver:

Arhmen.. Ved du nu hvad??!
Det er da de gode pointer du serverer!!  Hvorfor har jeg ikke selv tænkt på lige netop det??!

Tak! Jeg noterer det lige til når han kommer indenfor igen, så får han dælme fatcs serveret i flæng!! 

you are welcome !

Helt seriøst, så ved jeg ikke hvad jeg skulle have gjort uden et søskende-sæde og min Oddervogn, men jeg fik alligevel manden lokket med på ideen om en tvillingeklapvogn også
Denne kan anbefales, og se lige den fine lift der kan påmonteres:
http://www.babycare.dk/Klapvogne/Carena/Carena%20Double%20Swing.html
- sådan en skal i da goså have

Anmeld

26. august 2009

Tynen

you are welcome !

Helt seriøst, så ved jeg ikke hvad jeg skulle have gjort uden et søskende-sæde og min Oddervogn, men jeg fik alligevel manden lokket med på ideen om en tvillingeklapvogn også
Denne kan anbefales, og se lige den fine lift der kan påmonteres:
http://www.babycare.dk/Klapvogne/Carena/Carena%20Double%20Swing.html
- sådan en skal i da goså have

Den er dælme også fed!!!! 
Men desværre bruger vi ikke rigtig klapvogn til Stella - Hun er sgu en stædig rad så hun går altid ved siden af..
Dog har jeg bildt manden ind at vi skal have det søskendesæde just in case
Kan lige se at ungen ikke gider gå ved siden af mere nu når Lillebror tager patent i vognen..

Ej, jeg er helt vild med det argument du lirede af før!
Jeg kunne kun komme i tanke om at det ikke matchede .. og det er måske ikke liiige det optimale argument til en mand

Anmeld

26. august 2009

Muffinmus

ikke et hit her, William nægter at bruge sædet desværre..han vil enten gå eller sidde i fodenden.

Anmeld

26. august 2009

Tynen

MariaE skriver:

ikke et hit her, William nægter at bruge sædet desværre..han vil enten gå eller sidde i fodenden.

Men du skal ikke bilde mig ind at du ikke ville have brugt selvsamme argument mod Jens hvis det nu var

Anmeld

26. august 2009

Lene76

hehe du ska da ha et rullebræt til hende el en af de cykler man kan sætte ¨på vognene

Anmeld

27. august 2009

Muffinmus

Tynen skriver:

Men du skal ikke bilde mig ind at du ikke ville have brugt selvsamme argument mod Jens hvis det nu var

ork jo, og havde sikkert også fundet på et par mere:-)
Nu vil jeg også gå til motionsdans....zumba. og det koster 1500 kr for en sæson, de penge har jeg ikke men ved han har
Så sagde at jeg srøme ikke lige havde råd til at finde 1500 kr ud af mine penge til dans, men at jeg jo sikkert ville tabe mig og få en lækker røv af det...vupti, så pungede han ud med et tilskud på 1000 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.