hva trine ska PAW ik snart ud????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.605 visninger
30 svar
0 synes godt om
26. august 2009

Lene76

sender lige en masse vee støv........

tror det hjælper hvis vi alle gør det.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Tynen

HAHA 

Tark! - Jeg tager gerne imod (Det er vel onsdag   )

Anmeld

26. august 2009

Lene76

hvaså har du fået lokket stig med på det med barnevognen........

go lillemor aften

Anmeld

26. august 2009

Tynen

Jamen han er i hvert fald kommet af med hans (tossede, barnlige, gejlede   ) Golf så jeg håber da på at der står en barnevogn klar til efter jeg har født, selvom han godt nok er ved at trække lidt i land.

Men helt ærlig.. Har fået den fedeste pusletaske, så jeg bliver da nødt til at have en matchende barnevogn... Ikk´?

Anmeld

26. august 2009

Juniors mor

Tynen skriver:

Jamen han er i hvert fald kommet af med hans (tossede, barnlige, gejlede   ) Golf så jeg håber da på at der står en barnevogn klar til efter jeg har født, selvom han godt nok er ved at trække lidt i land.

Men helt ærlig.. Har fået den fedeste pusletaske, så jeg bliver da nødt til at have en matchende barnevogn... Ikk´?

Selvfølgelig gør du det!!! .....men har du ikke en fra Stella, eller er det mig der har misset noget??

Og masser af ve-støv i din retning...puuuuust!!!

Anmeld

26. august 2009

Tynen

Juniors mor skriver:

.....men har du ikke en fra Stella, eller er det mig der har misset noget??

SSSHHHhhhh....
Du lyder ligesom Stig nu

Hun har den til at stå oppe i DPén just in case at hun en dag ville sove til middag så jeg synes jo virkelig vi mangler en ekstra 

Desuden matcher en sort BV jo på ingen måde denne pusletaske som på forundeligvis er havnet herhjemme
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. august 2009

Juniors mor

Tynen skriver:

SSSHHHhhhh....
Du lyder ligesom Stig nu

Hun har den til at stå oppe i DPén just in case at hun en dag ville sove til middag så jeg synes jo virkelig vi mangler en ekstra 

Desuden matcher en sort BV jo på ingen måde denne pusletaske som på forundeligvis er havnet herhjemme

Nej det kan jeg godt se, i MÅ da have en barnevogn mere, ellers kan hverdagen jo ikke hænge sammen
Hvilken vogn har du forelsket dig i?
Super fed pusletaske - har selv en Gaia og Ko, bare knap så fin som din....

Anmeld

26. august 2009

Lene76

hehe du for sjov trine......

tror min mand vil blive sindsyg hvis jeg sku ha en ny barnevogn til hver barn hehe..... Mille som snart bliver 5 elskede sin vogn så til hende brugte vi ik klapvogn. men da viktor kom og han ofte var syg men både lungebetændelse og møb.... så måtte jeg ha en Emmaljunga klapvogn som vi kunne bruge når vi skulle nogensteder.....

hva er det for en vogn du har kig på???

Anmeld

26. august 2009

Tynen

Jamen jeg havde jo egentlig forelsket mig i en Odder men det kan jeg vist godt skyde en hvid pil efter..
Synes bare den matchede perfekt med det brune og lime..

Men, men.. Det kan jo være han overgiver sig når jeg giver ham alternativet, nemlig at jeg vil have en ring til januar når vi har været sammen i 10 år
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. august 2009

Muffinmus

HA- klasse, jamen det er jo pest eller kolera så--
Tror sgu han er en kylling og vælger pesten
Nå, men synes det er fint med et lille ultimatum, han kan sgu da umuligt være bange for at binde sig med hus og 2 unger....mænd altså.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.