Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Du skriver du er sosu assistent, kan du ikke blive ansat i activ Care? Der får man en god løn  

Activ Care?? Hvad er det lige præcist??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Activ Care?? Hvad er det lige præcist??

Det er et vikar bureau. Når du er blevet ansat laver du selv din vagtplan, på den måde at du sætter kryds i de dage og de vagter du kan, og så ringer de dig op hvis der er noget. Jeg er der selv, og jeg bliver næsten altid ringet op når jeg har sat kryds derudover er lønnen virkelig god. 

Anmeld

31. december 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Det er et vikar bureau. Når du er blevet ansat laver du selv din vagtplan, på den måde at du sætter kryds i de dage og de vagter du kan, og så ringer de dig op hvis der er noget. Jeg er der selv, og jeg bliver næsten altid ringet op når jeg har sat kryds derudover er lønnen virkelig god. 

Har godt overvejet vikarbureau men er det ikke træls at skulle indstille sig på noget nyt hver gang hvor man slet ikke kender til arbejdespladsen osv.? Kan man også vælge om det skal være dag, aften eller nat arbejde samt weekend? Skal du køre langt eller bestemmer man selv i hvilket område man vil køre til?

Anmeld

31. december 2014

Wik

Anonym skriver:

Ja nemlig.

Så er det svært for mig at se hvad der kan gøres for det burde være nok jo. 

Anmeld

31. december 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Har godt overvejet vikarbureau men er det ikke træls at skulle indstille sig på noget nyt hver gang hvor man slet ikke kender til arbejdespladsen osv.? Kan man også vælge om det skal være dag, aften eller nat arbejde samt weekend? Skal du køre langt eller bestemmer man selv i hvilket område man vil køre til?

Du bestemmer helt selv hvilke dage og hvilke vagter du har lyst/tid til at tage  

Du kan også fortælle dem hvilke områder du vil køre til så det ikke bliver for langt væk, jeg vil fx kun have tilbudt vagter inde i selve aarhus.

I starten var det svært at indstille sig på nye steder, men man vænner sig faktisk til det. Ofte får jeg også tilbudt vagter de samme steder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.