Igangsættelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2014

birthee

Klumpe-dumpe skriver:

Godt at høre at alt selv fint ud. 

-og godt nytår  

Tak i lige måde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2014

L&V

birthee skriver:

Har været til skanning for 2. dag i træk, pga. for lidt bevægelse fra baby, hvor de så i går konstaterede for lidt fostervand, og i dag mindre end i går... CTG-kurven er dog ganske fin!

Skal så til endnu  en skanning i morgen, hvor de skal køre end ctg igen...

Læge 1+2 på Svendborg sygehus ville have jeg skulle sættes i gang, men det blev afvist fra OUH Odense, hvor jeg skal omvisiteres til, pga. nu er min fødsel ikke en "normal" fødsel længere, pga. for lidt fostervand...

Så nu flyver tankerne rundt i hovedet, mærker stadig ikke meget til baby, hvad bestemmer de så i morgen, og ikke mindst, hvordan er det at blive sat i gang? Jeg har ikke prøvet det med nogle af de 3 andre, der er jeg ved alle gået i fødsel af mig selv - så det håber jeg jo sker inden i morgen...

Vil I ikke dele jeres erfaring omkring igangsættelse, og hvordan I blev sat i gang, hvor længe det tog osv? Var I længere på barselsgang, eller fik I lov at tage hjem forholdsvis hurtigt?

Tænker lidt om jeg skal presse på, for at blive sat i gang i morgen?

Mvh. Birthe

Jeg er blevet sat igang begge gange og har to meget forskellige forløb. 1 gang med stikpiller i 3 dage med masser af veer men ingen fremgang og et langt fødselsforløb. 2. Gang fik jeg en oral pille lg mærkede dens effekt med det samme og havde bebs i armene efter 6 timer

Anmeld

30. december 2014

birthee

L&V skriver:

Jeg er blevet sat igang begge gange og har to meget forskellige forløb. 1 gang med stikpiller i 3 dage med masser af veer men ingen fremgang og et langt fødselsforløb. 2. Gang fik jeg en oral pille lg mærkede dens effekt med det samme og havde bebs i armene efter 6 timer

Altså en pille du skulle sluge anden gang?

Anmeld

31. december 2014

L&V

birthee skriver:

Yeps. Men det er jo noget de vudere efter hvor moden man selv er

Anmeld

31. december 2014

Klumpe-dumpe

birthee skriver:

Er du blevet sat igang i dag? 

Anmeld

31. december 2014

birthee

Klumpe-dumpe skriver:

Er du blevet sat igang i dag? 

Ja, det er jeg... Kl 9.30 til morgen... Har lige fået pille nr. to - jm kunne løsne hinder, så håber det sætter lidt skub i sagerne... Har ca. 1,5 cm livmoderhals tilbage, den er helt blød... Så håber da det bliver idag... Savner mine unger, som har dækket bord derhjemme, i den tro at vi kommer hjem og spiser 

Anmeld

31. december 2014

Klumpe-dumpe

birthee skriver:

Ja, det er jeg... Kl 9.30 til morgen... Har lige fået pille nr. to - jm kunne løsne hinder, så håber det sætter lidt skub i sagerne... Har ca. 1,5 cm livmoderhals tilbage, den er helt blød... Så håber da det bliver idag... Savner mine unger, som har dækket bord derhjemme, i den tro at vi kommer hjem og spiser 

Håber du ligger med en lille smuksak i armene nu

Anmeld

31. december 2014

MysteriousAngel

Ja jeg kan ikke momme med noget positivt omkring igangsættelser. 

Anmeld

31. december 2014

missehxx

Jeg blev sat i gang 38+2 pga ingen aktivitet og for lidt fostervand.. Selve igangsættelsen gik helt efter planen. Dog gik det for hurtigt til min søn kunne følge med så an blev stresset deri de og pulsen faldt, såvidt skulle blive der nogle dage da han skulle have målt blodsukker ret ofte. Vi endte dog med at være der 14 dage men det havde intet med igangsættelsen at gøre.

Anmeld

31. december 2014

birthee

Klumpe-dumpe skriver:

Håber du ligger med en lille smuksak i armene nu

Nix, det gør jeg ikke :-( og de gør ikke mere før imorgen, med mindre jeg selv får veer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.