Smerter efter fødsel - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2009

mor_sabina

Ayasmor skriver:

jep.. dem døjer jeg skam også med.. selv her 8 mdr. efter fødslen døjer jeg stadig med de lorte hæmorider som bare IKKE vil forsvinde. min læge ville desværre ikke udskrive noget over tlf. på trods af at der ingen tvivl var om hvad det var. Hun villeliiige se på sagerne som hun så pænt fik det formuleret.. hmmm.. hvor nemt er det lige at tage til sådan et tjek med en meget aktiv pige på 8 mdr....)

Øv håbede du kunne sige at efter 8 mrd er alt tilbage til normalen Jeg gider heller ikke ned og strutte med rumpetten hos den læge mere, fødsel, 8 uger tjek og opsætning af spiral tak nu vil jeg gerne have det for mig selv Det var da utroligt at de ikke bare kunne give dig noget hallo efter en fødsel er chancen jo 99,99 på at det er hæmorider ik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Ayasmor

mor_sabina skriver:

Øv håbede du kunne sige at efter 8 mrd er alt tilbage til normalen Jeg gider heller ikke ned og strutte med rumpetten hos den læge mere, fødsel, 8 uger tjek og opsætning af spiral tak nu vil jeg gerne have det for mig selv Det var da utroligt at de ikke bare kunne give dig noget hallo efter en fødsel er chancen jo 99,99 på at det er hæmorider ik?

Nej desværre.. har også stadig en kraftig ømhed i livmoderen, som min læge mener er normal?? hmm Og ja, da jeg har været i behandling for det før, vil jeg da nu mener at jeg altså ved når det er den der trykker....

Men for lige at svare på Sussies egentlig spørgsmål så havde jeg efterfødselssmerter i noget tid efter.. Først efter en mdr kunne jeg gå ubesværet på toilet, og bruseren (lige ved siden af toilettet) var min allerbedste ven. Blødningen stoppede først efter 7 uger, og første gang sex efter fødslen var ca. 4 mdr. efter. Jeg var MEGET nervøs for om det ville gøre ondt, og om det ville trække i stingene (fik 2-4 stk. nogle oppe omkring klitoris, og resten nedadtil) og om det overhovedet ville være som at stikke en pølse ind i KB hallen. men men men.. det var skønt. absolut ingen gener, eller smerter der. Og kB-hallen var det ikke lige just, heldigvis Det er med at føle efter for hvornår du selv føler tiden er til det, både fysisk men bestemt og psykisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.