Smerter efter fødsel - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.032 visninger
21 svar
1 synes godt om
26. august 2009

Ox.

Hejsa ...

Det er nu 16 dage siden jeg fødte min lille pige, og så ville jeg høre jer ad, hvor længe der gik for jer, for i ikke havde ondt i "de nedre regioner" mere?

Jeg har nemlig stadig forholdvist ondt, men det er kun bestemte steder ...

- Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Mie A

Er du blevet syet??

Det er jeg alle tre gange og mine syninger var ømme i et godt stykke tid.

Anmeld

26. august 2009

Ox.

Ja det er jeg, fik dog kun 7 sting ...
Men det er faktisk blevet mere omkring klitoris jeg har meget ondt, det føles som om den "kramper" lidt .. gør ufatteligt ondt synes jeg.

Anmeld

26. august 2009

Mira0911

Jeg blev syet, og havde ondt i ca 14 dage 3 uger...
Men det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde - hvordan smerterne er....

Anmeld

26. august 2009

Kristina V

-hej søde...

jeg havde ondt i en lille måned... Der gik også næsten 14 dage før jeg var toilet og lavet "stort"!
Synes faktisk det væreste ved hele delen af at føde er efter med alle de smerter..
Kunne heller ikk sove de første dage forsig jeg ikk kunne ligge uden det gjorde vildt ondt!

Anmeld

26. august 2009

mor_sabina

SussieOx skriver:

Ja det er jeg, fik dog kun 7 sting ...
Men det er faktisk blevet mere omkring klitoris jeg har meget ondt, det føles som om den "kramper" lidt .. gør ufatteligt ondt synes jeg.

Jeg tror jeg ved præcis hvordan du har det. Er det ikke værst når du skal på tønden? Det er 4 måneder siden jeg fødte er sluppet af med smerterne fortil men mine syninger er stadig lidt ømme, ikke meget men jeg kan mærke dem. (moar siger hun kunne mærke dem et helt år efter)

Anmeld

26. august 2009

mor_sabina

Kristina V skriver:

-hej søde...

jeg havde ondt i en lille måned... Der gik også næsten 14 dage før jeg var toilet og lavet "stort"!
Synes faktisk det væreste ved hele delen af at føde er efter med alle de smerter..
Kunne heller ikk sove de første dage forsig jeg ikk kunne ligge uden det gjorde vildt ondt!

Ja hvorfor er der nogen der klager over fødslen tænkte så mange gange at det ville jeg hellere igen end at lave stort for det var da gået hen og blevet temmelig pinefuldt

Anmeld

26. august 2009

Ox.

Kristina V skriver:

-hej søde...

Du har helt ret, "eftersmerterne" er bare så irriterende, og man går bare og venter på de slutter hehe ...

Anmeld

26. august 2009

Ox.

mor_sabina skriver:

Jeg tror jeg ved præcis hvordan du har det. Er det ikke værst når du skal på tønden? Det er 4 måneder siden jeg fødte er sluppet af med smerterne fortil men mine syninger er stadig lidt ømme, ikke meget men jeg kan mærke dem. (moar siger hun kunne mærke dem et helt år efter)

Jo kan mærke det meget når tønden kalder, den var også svær at komme igang med, men begynder helt at blive smånervøs for når jeg skal være sammen med kæresten igen for første gang, han er jo mere end klar, og jeg er ikke, for er simpelthen for nervøs mht smerterne ..

Anmeld

26. august 2009

mor_sabina

SussieOx skriver:

Jo kan mærke det meget når tønden kalder, den var også svær at komme igang med, men begynder helt at blive smånervøs for når jeg skal være sammen med kæresten igen for første gang, han er jo mere end klar, og jeg er ikke, for er simpelthen for nervøs mht smerterne ..

Dejligt (!) at høre en har det på samme måde troede efterhånden der var noget galt med mig. Jeg tog lidt toilet papir og pressede imod fortil det hjalp synes jeg. Og kan godt forstå du er nervøs men ud over at man kan mærke stingene så synes jeg faktisk sex er blevet bedre!? Men sørg for smørelse men ingen gummi det hjælper ikke ligefrem på fugtigheden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.