Smerter efter fødsel - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2009

Ox.

mor_sabina skriver:

Dejligt (!) at høre en har det på samme måde troede efterhånden der var noget galt med mig. Jeg tog lidt toilet papir og pressede imod fortil det hjalp synes jeg. Og kan godt forstå du er nervøs men ud over at man kan mærke stingene så synes jeg faktisk sex er blevet bedre!? Men sørg for smørelse men ingen gummi det hjælper ikke ligefrem på fugtigheden.

Jeg gør akkurat det samme med toiletpapiret! ...
Okay, det er nok bare at komme op på hesten igen så, men puh, er da lidt nervøs

Håber dog snart smerterne går væk, de er ved at være belastende ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Kristina V

De første 3 uger gik jeg ind i bruseren efter HVERT toilet besøg og skyllede mig. Var så bange for at der vil gå betændelse eller noger i..
synes det var pinefuldt den del med at stingene hænger fast i bindet på. Øv har slet ikk glemt det.

Men ja Sulle, kan godt forstå doin frygt med sex! Tror der gik 4 mdr før vi havde fordi jeg havde ondt og var mega bange.. Men der kommer jo en 8 uer undersøgelse ved lægen hvor han kigger dig helt igenem..

Anmeld

26. august 2009

mor_sabina

SussieOx skriver:

Jeg gør akkurat det samme med toiletpapiret! ...
Okay, det er nok bare at komme op på hesten igen så, men puh, er da lidt nervøs

Håber dog snart smerterne går væk, de er ved at være belastende ...

Det gør det men der går lidt tid kan ikke huske hvor længe men synes det tog evigheder, og nu er der så hæmorider at slås med

Anmeld

26. august 2009

Ox.

Kristina V skriver:

De første 3 uger gik jeg ind i bruseren efter HVERT toilet besøg og skyllede mig. Var så bange for at der vil gå betændelse eller noger i..
synes det var pinefuldt den del med at stingene hænger fast i bindet på. Øv har slet ikk glemt det.

Men ja Sulle, kan godt forstå doin frygt med sex! Tror der gik 4 mdr før vi havde fordi jeg havde ondt og var mega bange.. Men der kommer jo en 8 uer undersøgelse ved lægen hvor han kigger dig helt igenem..

Jeg skylder også hele tiden, også af frygt for betændelse osv  hehe, det er en helt forbandelse lige her efter fødslen  ...

Tror også der kommer til at gå længe endnu før jeg føler mig bare lidt mere klar igen ...

Anmeld

26. august 2009

Ox.

mor_sabina skriver:

Det gør det men der går lidt tid kan ikke huske hvor længe men synes det tog evigheder, og nu er der så hæmorider at slås med

Jeps, dem har jeg også stadig fra graviditeten af, de gider sku ikke væk hehe.

Anmeld

26. august 2009

mor_sabina

SussieOx skriver:

Jeps, dem har jeg også stadig fra graviditeten af, de gider sku ikke væk hehe.

Har du fået noget at smøre med? Jeg fik noget min mor havde fra tidligere tilfælde(jeg gad ikke ned og venden rø..en i vejret hos doktoren) + et par gode råd: efter toilet besøg så vask med en klud med iskoldt vand da det får det til at trække sig sammen og smør derefter med creme. (måske kan man egentlig bare ringe og få udskrevet noget!?) Men man føler sig sgu ikke så sexy mum i den tilstand

Anmeld

26. august 2009

Kristina V

Uha glæder mig allerede til næste år hvor jeg skal igennem det igen.. NOT!

Anmeld

26. august 2009

Ayasmor

mor_sabina skriver:

Har du fået noget at smøre med? Jeg fik noget min mor havde fra tidligere tilfælde(jeg gad ikke ned og venden rø..en i vejret hos doktoren) + et par gode råd: efter toilet besøg så vask med en klud med iskoldt vand da det får det til at trække sig sammen og smør derefter med creme. (måske kan man egentlig bare ringe og få udskrevet noget!?) Men man føler sig sgu ikke så sexy mum i den tilstand

jep.. dem døjer jeg skam også med.. selv her 8 mdr. efter fødslen døjer jeg stadig med de lorte hæmorider som bare IKKE vil forsvinde. min læge ville desværre ikke udskrive noget over tlf. på trods af at der ingen tvivl var om hvad det var. Hun villeliiige se på sagerne som hun så pænt fik det formuleret.. hmmm.. hvor nemt er det lige at tage til sådan et tjek med en meget aktiv pige på 8 mdr....)

Anmeld

26. august 2009

Ox.

Kristina V skriver:

Uha glæder mig allerede til næste år hvor jeg skal igennem det igen.. NOT!

Haha, nej kan jeg sku godt forstå søde! Krydser fingre for det ikke bliver så slemt så

Anmeld

26. august 2009

Ox.

Ayasmor skriver:

jep.. dem døjer jeg skam også med.. selv her 8 mdr. efter fødslen døjer jeg stadig med de lorte hæmorider som bare IKKE vil forsvinde. min læge ville desværre ikke udskrive noget over tlf. på trods af at der ingen tvivl var om hvad det var. Hun villeliiige se på sagerne som hun så pænt fik det formuleret.. hmmm.. hvor nemt er det lige at tage til sådan et tjek med en meget aktiv pige på 8 mdr....)

Hmm, det var da egentlig også lidt skørt, specielt når man jo er sikker på hvad det er ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.