Vågner om natten til sex :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2014

klmf

Vend dig om og giv ham et knæ i skridtet. Du kan jo altid sige, du sov så tungt du ikke kan huske det.... Seriøst, det der skal du sige fra overfor og få stoppet!  Han er en voksen mand, der selvfølgelig skal respektere dine grænser og stoppe når du ikke er med på den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

Missy_B

Selvfølgelig skal du ikke bare acceptere at han gør som han gør. Men du skylder ham bestemt også at fortælle at det der accepteres ikke, og længere er den ikke.

Herhjemme sker det også indimellem, men kun hvis modparten svarer ja (vi spørger lige hinanden om det er ok), ingen af os ville gøre noget hvis modparten sagde nej.

Anmeld

27. december 2014

tullemortilsnart2

har også haft sådan en kæreste engang.. har hørt han også gjorde det ved tidligere kærester og en efter mig.. sygt  

Var glad for ham og mega forelsket i ham, så lod ham gøre det.. men kan godt se den dag i dag at det ikke er acceptabelt! forstår godt du er fustreret.. men ja, fortæl ham hvordan du har det eller overvej om han er en du vil forsætte sammen med.. 

Anmeld

28. december 2014

Anonym trådstarter

Så har jeg snakket med ham og han blev enormt ulykkelig over at jeg havde det sådan. Men som mange af jer også siger, så har jeg aldrig givet udtryk for det men tværtimod ladet ham gøre det og det har så sent forkerte signaler til ham. Han undskyldte mange gange og jeg ved jo godt han ikke kunne finde på at gøre mig noget ondt, helt enkelt. 

Han var dog også ked af jeg ikke bare havde sagt det som det var, og det car nok også lidt dumt af mig at lade stå til set i bakspejlet. 

Men nu har vi aftalt han skal vække mig med kys eller lige spørge først - så det er dejligt tak for alle jeres svar, det sætter jeg pris på! 

Anmeld

28. december 2014

mpr

Anonym skriver:

Hej alle sammen 

jeg vågner tit ved at min kæreste piller trusserne af mig eller har pillet dem ned og prøver at pille eller stikke den ind. Og det ender altid med at han gør det hvor han ruller sig op ovenpå mig  så han ligger ovenpå og jeg ligger på maven med numsen i vejret. 

Det sker mens jeg har sovet i dyb dyb søvn og altså vågner helt forvirret og nyder det ikke eller noget da jeg er halvt-vågen og nærmest ikke rigtig kan huske det dagen efter fordi jeg sov. Han gør så sin ting og sover videre bagefter. Synes det er lidt ubehageligt efterhånden.. og eftersom jeg ikke er klar til sex når han gør det så maser han den bare ind selvom det jo er lidt tørt og svært og gør ondt. 

Ved ikke hvad jeg skal gøre. Er træt af det. 

Har du prøvet at snakke med ham om det? Hvis du ikke føler det er behageligt at vågne til så ville jeg helt klart sige det, inden det kommer til at føles som en krænkelse af dig Og så skal han respektere det. 

Anmeld

13. januar 2015

Milas14

Hmmm jeg ville elske at blive vækket om natten med en mand der var ' lystig'... 

Men der er vi jo så forskellige :-)

Anmeld

13. januar 2015

Anonym trådstarter

Milas14 skriver:

Hmmm jeg ville elske at blive vækket om natten med en mand der var ' lystig'... 

Men der er vi jo så forskellige :-)

der er stor forskel på hvordan man viser man er "lystig"... 

Hvis jeg blev vækket med kys ville beg nok også synes det var lidt hyggeligt - men at vågne ved at ens trusser er pillet af og for mast en diller ind så er ikke så hyggeligt - eller hvad?  

Anmeld

14. januar 2015

Milas14

Anonym skriver:

der er stor forskel på hvordan man viser man er "lystig"... 

Hvis jeg blev vækket med kys ville beg nok også synes det var lidt hyggeligt - men at vågne ved at ens trusser er pillet af og for mast en diller ind så er ikke så hyggeligt - eller hvad?  

Jeg ville bare opfatte det som en liderlig mand.. Og hvis man synes det er ubehageligt må man jo sige fra prompte!! Men jeg har nu aldrig prøvet noget der var ubehageligt.. Men jeg er osse lidt af en Fifty shades type )

Anmeld

14. januar 2015

Anonym trådstarter

Milas14 skriver:

Jeg ville bare opfatte det som en liderlig mand.. Og hvis man synes det er ubehageligt må man jo sige fra prompte!! Men jeg har nu aldrig prøvet noget der var ubehageligt.. Men jeg er osse lidt af en Fifty shades type )

Ja liderlig mand... Men man skal vel også have en liderlig kone ellers kan man da ikke bare gå i gang. 

Anmeld

15. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja liderlig mand... Men man skal vel også have en liderlig kone ellers kan man da ikke bare gå i gang. 

Det har du ret i. 

Men konen burde have sagt fra første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.