Vågner om natten til sex :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2014

Mynthe_Mus

Han begår overgreb på dig det er meget meget alvorligt. 

sige han skal stoppe eller melder du ham! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

mor_til_L

Det kaldes voldtægt.. 
DU SKAL SIGE FRA OVER FOR DETTE!! 

Anmeld

26. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Wow - voldtægt synes jeg måske er et stort ord. Vi ved jo ikke om hun har sagt at hun ikke vil have det. Det kan jo være han reelt tror at hun er med på den. 

Nå til ts: hvad siger du til ham efterfølgende? Hvorfor stopper du ham ikke når du så vågner op, også selvom det er midt i akten? 

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar! 

Må hellere lynhurtigt sige at han er den bedste kæreste og han tror vel jeg synes det er hyggeligt for har aldrig givet udtryk for andet - altså sagt skrid eller noget. Er som sagt bare så træt at jeg ikke orker andet også tænker jeg først over det dagen efter. 

Men... Han ville 100% sige undskyld og han ikke vidste jeg ikke kunne lide det for han respekter mig helt sikkert så voldtægt er det ikke - og han er ikke et monster. Men forstår godt jeres reaktion og tak fordi i er omsorgsfulde og vil hjælpe mig.  

Tl jer der siger om jeg har sagt noget så nej, faktisk ikke endnu. Har ikke sagt noget, hvorfor ved jeg faktisk ikke. Har vel bare tænkt at hvis han synes det er hyggeligt så okay, det er først her de sidste par gange jeg ikke har synes det var fedt at vågne op og gå på toilettet og tænke  "havde vi sex" eller "hvor fanden er mine trusser". 

Ja er ret ked af det for det er noget underligt noget  

Anmeld

26. december 2014

Bebe89

Selvom han er en dejlig kæreste, synes jeg stadig det lyder underligt og for mig ville det klart være et overgreb. Jeg ville slet, slet ikke synes at det var i orden. (Forskellige mennesker har dog forskellige grænser, men ja) Du bliver i hvert fald nødt til at gøre det helt klart for ham at han faktisk gør noget ved dig som du ikke bryder dig om. Så bør han jo, hvis han er en ordentlig fyr, respektere dette! Det er heldigvis de færreste mennesker, der bevidst opfører sig grænseoverskridende.

Held og lykke med det 

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

Bebe89 skriver:

Selvom han er en dejlig kæreste, synes jeg stadig det lyder underligt og for mig ville det klart være et overgreb. Jeg ville slet, slet ikke synes at det var i orden. (Forskellige mennesker har dog forskellige grænser, men ja) Du bliver i hvert fald nødt til at gøre det helt klart for ham at han faktisk gør noget ved dig som du ikke bryder dig om. Så bør han jo, hvis han er en ordentlig fyr, respektere dette! Det er heldigvis de færreste mennesker, der bevidst opfører sig grænseoverskridende.

Held og lykke med det 

Ja du har ret, jeg må bare sige det til ham også skal det nok stoppe  

Anmeld

26. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej alle sammen 

jeg vågner tit ved at min kæreste piller trusserne af mig eller har pillet dem ned og prøver at pille eller stikke den ind. Og det ender altid med at han gør det hvor han ruller sig op ovenpå mig  så han ligger ovenpå og jeg ligger på maven med numsen i vejret. 

Det sker mens jeg har sovet i dyb dyb søvn og altså vågner helt forvirret og nyder det ikke eller noget da jeg er halvt-vågen og nærmest ikke rigtig kan huske det dagen efter fordi jeg sov. Han gør så sin ting og sover videre bagefter. Synes det er lidt ubehageligt efterhånden.. og eftersom jeg ikke er klar til sex når han gør det så maser han den bare ind selvom det jo er lidt tørt og svært og gør ondt. 

Ved ikke hvad jeg skal gøre. Er træt af det. 

jeg synes du skal sætte dig ned med ham og fortælle at du holder af jeres sex - når I vel og mærke begge er vågne - men ikke bryder dig om at han gør sådan om natten...

hvis han ikke stopper må du så fortælle ham at det altså er voldtægt selvom I er et par...

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

jeg synes du skal sætte dig ned med ham og fortælle at du holder af jeres sex - når I vel og mærke begge er vågne - men ikke bryder dig om at han gør sådan om natten...

hvis han ikke stopper må du så fortælle ham at det altså er voldtægt selvom I er et par...

Ja det vil jeg gøre, vil bare fortælle ham det stille og roligt han kommer nok til at synes det er pinligt og ubehageligt for jeg VED han ikke vil mig noget ondt. 

Anmeld

26. december 2014

migxher

Men kan han ikke huske noget eller hvad? Er han ikke vågen?? Nogle gange har jeg vågnet ved at min kæreste har lagt oh pillet ved mig, jeg har selvfølgelig stoppet ham hvorefter han er vågnet, forvirret og søvnig, altså har han gjort det i søvn. Det er dog aldrig gået videre fordi jeg netop har stoppet ham og det bør du også gøre! Nogle gange vågner mi  kæreste også uden underbukser og aner ikke hvordan eller hvorfor 

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Men kan han ikke huske noget eller hvad? Er han ikke vågen?? Nogle gange har jeg vågnet ved at min kæreste har lagt oh pillet ved mig, jeg har selvfølgelig stoppet ham hvorefter han er vågnet, forvirret og søvnig, altså har han gjort det i søvn. Det er dog aldrig gået videre fordi jeg netop har stoppet ham og det bør du også gøre! Nogle gange vågner mi  kæreste også uden underbukser og aner ikke hvordan eller hvorfor 

Jo jo han er skam vågen og ved godt hvad han laver. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.