Nu kender jeg selvfølgelig ikke de præcise omstændigheder, men det kunne faktisk godt lyde som om, han har en søvnforstyrrelse? Det har i mange år været et tabu, og derfor er det ikke særlig kendt, men der forskes mere og mere i netop denne type "søvngængeri", som i bund og grund handler om, at personen der lider af den, dyrker sex i søvne ..
Min kæreste kan også gøre noget lignende, hvor jeg kan vågne midt om natten af, at han pludseligt, og meget intenst, mere eller mindre kaster sig over mig .. Han gør det i søvne, og vågner først senere i forløbet (Jeg er som regel frisk på lidt sjov, når det sker, og har aldrig problemer med at stoppe ham, hvis jeg ikke er). Nogle mennesker kan vågne og blive meget forskrækkede, og føle enorm skam. Andre (bl.a. min kæreste) kan godt være ok med hvor de pludselig befinder sig, og fortsætte hvor de slap. Vi kan så grine af hinanden morgenen efter, og små-skændes om, hvem der egentlig overfaldt hvem 
Men altså, tjek lige med ham, om han faktisk er bevidst om hvad der foregår. Hvis han er, skal han selvfølgelig have klar besked om, at det ikke lige er dét, der rokker ved din båd. Hvis han ikke er, kan I fx. aftale at du gerne må vække ham, så der kan blive sat en stopper for det - eller, hvis det er meget grelt, snakke med en læge om noget hjælp.
Anmeld