Vågner om natten til sex :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2014

migxher

Anonym skriver:

Jo jo han er skam vågen og ved godt hvad han laver. 

Jamen så skal han da have af vide at han skal stoppe. Han kan jo ikke vide at du i virkeligheden slet ikke vil når du ikke siger fra. Han tænker nok efterhånden at du nyder det når du aldrig har sagt stop. Så få du snakket med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

Lisbeth1985

Snak med ham,så i kan finde en leg i BEGGE er med på!! I dag hellere end i morgen!!

Anmeld

27. december 2014

Anonym trådstarter

Ja i har helt ret  

Anmeld

27. december 2014

Tullepoder

Anonym skriver:

Hej alle sammen 

jeg vågner tit ved at min kæreste piller trusserne af mig eller har pillet dem ned og prøver at pille eller stikke den ind. Og det ender altid med at han gør det hvor han ruller sig op ovenpå mig  så han ligger ovenpå og jeg ligger på maven med numsen i vejret. 

Det sker mens jeg har sovet i dyb dyb søvn og altså vågner helt forvirret og nyder det ikke eller noget da jeg er halvt-vågen og nærmest ikke rigtig kan huske det dagen efter fordi jeg sov. Han gør så sin ting og sover videre bagefter. Synes det er lidt ubehageligt efterhånden.. og eftersom jeg ikke er klar til sex når han gør det så maser han den bare ind selvom det jo er lidt tørt og svært og gør ondt. 

Ved ikke hvad jeg skal gøre. Er træt af det. 

Jeg var blevet tosset, og havde helt sikkert følt mig krænket. Min grænse var i hvert fald blevet overskredet 

Vi har en klar aftale her hjemme, om at hvis man skulle få lyst midt om natten må man vække hinanden. 

Så, se at få talt om det, og finde ud af hvordan i fremadrettet håndtere denne situation, så du også har det godt med det 

Anmeld

27. december 2014

Chellie

Nu kender jeg selvfølgelig ikke de præcise omstændigheder, men det kunne faktisk godt lyde som om, han har en søvnforstyrrelse? Det har i mange år været et tabu, og derfor er det ikke særlig kendt, men der forskes mere og mere i netop denne type "søvngængeri", som i bund og grund handler om, at personen der lider af den, dyrker sex i søvne .. 

Min kæreste kan også gøre noget lignende, hvor jeg kan vågne midt om natten af, at han pludseligt, og meget intenst, mere eller mindre kaster sig over mig .. Han gør det i søvne, og vågner først senere i forløbet (Jeg er som regel frisk på lidt sjov, når det sker, og har aldrig problemer med at stoppe ham, hvis jeg ikke er). Nogle mennesker kan vågne og blive meget forskrækkede, og føle enorm skam. Andre (bl.a. min kæreste) kan godt være ok med hvor de pludselig befinder sig, og fortsætte hvor de slap. Vi kan så grine af hinanden morgenen efter, og små-skændes om, hvem der egentlig overfaldt hvem 

Men altså, tjek lige med ham, om han faktisk er bevidst om hvad der foregår. Hvis han er, skal han selvfølgelig have klar besked om, at det ikke lige er dét, der rokker ved din båd. Hvis han ikke er, kan I fx. aftale at du gerne må vække ham, så der kan blive sat en stopper for det - eller, hvis det er meget grelt, snakke med en læge om noget hjælp.

Anmeld

27. december 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Hej alle sammen 

jeg vågner tit ved at min kæreste piller trusserne af mig eller har pillet dem ned og prøver at pille eller stikke den ind. Og det ender altid med at han gør det hvor han ruller sig op ovenpå mig  så han ligger ovenpå og jeg ligger på maven med numsen i vejret. 

Det sker mens jeg har sovet i dyb dyb søvn og altså vågner helt forvirret og nyder det ikke eller noget da jeg er halvt-vågen og nærmest ikke rigtig kan huske det dagen efter fordi jeg sov. Han gør så sin ting og sover videre bagefter. Synes det er lidt ubehageligt efterhånden.. og eftersom jeg ikke er klar til sex når han gør det så maser han den bare ind selvom det jo er lidt tørt og svært og gør ondt. 

Ved ikke hvad jeg skal gøre. Er træt af det. 

Altså jeg synes faktisk det lyder som voldtægt. Har hørt det før og det bliver også betegnet som voldtægt...

Det lyder virkelig usundt med sådan "et sexliv"..

Håber du vil passe på dig selv og mærke efter. I det mindste så sig til ham at du føler det som overgreb og at det overskrider nogle grænser for dig - at det er ubehageligt og at du ikke bryder dig om det..styrke til dig!

Anmeld

27. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Røverdatter skriver:

Altså jeg synes faktisk det lyder som voldtægt. Har hørt det før og det bliver også betegnet som voldtægt...

Det lyder virkelig usundt med sådan "et sexliv"..

Håber du vil passe på dig selv og mærke efter. I det mindste så sig til ham at du føler det som overgreb og at det overskrider nogle grænser for dig - at det er ubehageligt og at du ikke bryder dig om det..styrke til dig!

Men han tror jo nok at ts kan lide det - hun har jo aldrig givet udtryk for andet. 

Anmeld

27. december 2014

Røverdatter

mor:) skriver:

Men han tror jo nok at ts kan lide det - hun har jo aldrig givet udtryk for andet. 

Men måske hun ikke har sagt det, fordi hun tror det er ok han gør det, selvom hun synes det er ubehageligt og ikke har lyst..

Hun har jo samtidigt ikke givet udtryk for at hun kan lide det... jeg synes ikke det lyder sundt - og her er stadigvæk tale om overgreb. Især når hun er tør og det er svært for ham at trænge ind osv.

Anmeld

27. december 2014

Kay

migxher skriver:

Men kan han ikke huske noget eller hvad? Er han ikke vågen?? Nogle gange har jeg vågnet ved at min kæreste har lagt oh pillet ved mig, jeg har selvfølgelig stoppet ham hvorefter han er vågnet, forvirret og søvnig, altså har han gjort det i søvn. Det er dog aldrig gået videre fordi jeg netop har stoppet ham og det bør du også gøre! Nogle gange vågner mi  kæreste også uden underbukser og aner ikke hvordan eller hvorfor 

Det gør jeg også bare omvendt, der er mig der piller på min mand imens jeg sover

Anmeld

27. december 2014

Loan

Sådan er drengens far også, han er ydermere også en smukke blank så det har ført en del irritation med her. Jeg har sagt til ham at når jeg sover SÅ VIL JEG SOVE! Han prøvede dog alligevel ofte hvis han vågnede og den blanke del kommer så i form af uanset hvor meget jeg snerrede efter ham fik han taget trykket alligevel 

men lige hvad sex angår kan drengenes far i en klasse for sig selv... 

TS synes du skal få snakket med din kæreste om det inden det tager overhånd, er sikker på han nok skal acceptere det ikke lige er det fedeste for dig, og evt finde ud af en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.