nytårs menu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2014

Kay

Rockertand skriver:

Vi har valgt at takke nej til invitationer lige i år, så vi bliver kun os selv - og det åbner jo helt nye muligheder i forhold til de fantastiske og overdådige menuer, vi er vant til.

Menuen bliver med 80'er tema, så vi skal have en variant af rejecocktail til forret og bananasplit til dessert, vi har 3 mindre børn, så det bliver også noget efter deres smag, og så kan mor og far sidde med deres nostalgi 

Jeg spekulerer stadig på hovedretten.....

Vi endte alene sidste år da jeg aborterede nytårs afteneller det startede så småt aftenen før, så jeg havde ikke lyst til at være sammen med en masse mennesker så der blev det en rednings menu min mand biksede sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2014

Rockertand

Kay skriver:

Vi endte alene sidste år da jeg aborterede nytårs afteneller det startede så småt aftenen før, så jeg havde ikke lyst til at være sammen med en masse mennesker så der blev det en rednings menu min mand biksede sammen

Det var da en træls start på det nye år, men kan godt forstå, at du gerne ville være hjemme.

Først var jeg lidt ked af, at manden havde sagt nej tak, men nu glæder jeg mig faktisk til at hygge hjemme - og vi er jo selv ansvarlig for at skabe rammerne for en fantastisk indgang til 2015 

Anmeld

25. december 2014

debbie19

he he vi bliver 4

vi skal havde jensensspareribs med pommefritter salat og hvidløgsfluet

dessert enten købeislagkage eller hjemmelaved daimislagkage.. chips til om aften og natmad bliver kage/kransekage 

ret utrationel menu men skal være nemt da jeg pt kun har 1 arm 

glædelig jul

Anmeld

25. december 2014

Toeffe87

Vi skal holde det hos mine forældre i år. Vi plejer ellers at holde det med flere venner. Men lige i år orker vi ikke den store fest - af flere årsager. 

Menuen bliver nok: 

forret: rejecoktail med flutes eller tunmousse med rejer og flutes. 

Hovedret: oksehøjreb, bagte kartofler med creme fraiche, en god sovs og nogle honningglaserede rodfrugter 

dessert: chokolade og jordbærmousse med flødeskum og frugter eller brownie med vaniljeis og forskellige bær  

og så noget kransekage kl 12. Og forskellige snacks 

Anmeld

25. december 2014

aarhusmor

Vi skal have en forret med stenbidderrogn ,kammuslinger og pesto

hovedretten er kongekrabber med hvidløgsmarinering og salat/flutes

dessert kommer gæsterne med

Anmeld

25. december 2014

MyLove E

aarhusmor skriver:

Vi skal have en forret med stenbidderrogn ,kammuslinger og pesto

hovedretten er kongekrabber med hvidløgsmarinering og salat/flutes

dessert kommer gæsterne med

Hvornår skal vi komme siger du

Anmeld

25. december 2014

aarhusmor

MyLove E skriver:

Hvornår skal vi komme siger du

Tak

Anmeld

25. december 2014

Kay

Rockertand skriver:

Det var da en træls start på det nye år, men kan godt forstå, at du gerne ville være hjemme.

Først var jeg lidt ked af, at manden havde sagt nej tak, men nu glæder jeg mig faktisk til at hygge hjemme - og vi er jo selv ansvarlig for at skabe rammerne for en fantastisk indgang til 2015 

Tror rent praktisk også det er nemmere at være hjemme med en lille pige på 2 måneder så nok meget godt vi skal være hjemme

Anmeld

26. december 2014

Carina:-)

Forret - Sticky cocktailpølser- Lakse/tun og skinke mousse med små ristede toast -Tigerrejer fydt med hvidløgssmør og omviklet med butterdej med skaldyrsdressing til -Vagtelæg med chorrizopølse på ristet flute.

Hovedret- Culotte med hasselbagte kart. -rosenkål ristet med bacon-bernaice- pul apart brød-Og glaserede gulerødder.

Dessert - Nøddekurve med Ben&Jerry is -vafler -flødeskum og chokoladesovs.

Snolder-chips-cola -vin og øl ad libitum

Kl 24 - Champagne og kransekage

Narmad- Hotdogs og cocio -

Det hele indtages med børn og gode venner

Anmeld

26. december 2014

Kay

Carina:-) skriver:

Forret - Sticky cocktailpølser- Lakse/tun og skinke mousse med små ristede toast -Tigerrejer fydt med hvidløgssmør og omviklet med butterdej med skaldyrsdressing til -Vagtelæg med chorrizopølse på ristet flute.

Hovedret- Culotte med hasselbagte kart. -rosenkål ristet med bacon-bernaice- pul apart brød-Og glaserede gulerødder.

Dessert - Nøddekurve med Ben&Jerry is -vafler -flødeskum og chokoladesovs.

Snolder-chips-cola -vin og øl ad libitum

Kl 24 - Champagne og kransekage

Narmad- Hotdogs og cocio -

Det hele indtages med børn og gode venner

Lækker menu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.