nytårs menu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.004 visninger
27 svar
14 synes godt om
25. december 2014

Kay

Ja vi kommer ikke uden om det, nytårs aften er på trapperne så må jeg høre jeres nytårs menu i år?

Vi skal pt intet, vi har ingen at holde med, vi er lidt blevet brændt af, af dem vi plejer at holde med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2014

1977

Profilbillede for 1977

Så langt er vi slet ikke nået endnu finder ud af det på mandag tror jeg. Vi skal bare være os, for jeg skal i nattevagt kl 23

Anmeld

25. december 2014

Rockertand

Kay skriver:

Ja vi kommer ikke uden om det, nytårs aften er på trapperne så må jeg høre jeres nytårs menu i år?

Vi skal pt intet, vi har ingen at holde med, vi er lidt blevet brændt af, af dem vi plejer at holde med

Vi har valgt at takke nej til invitationer lige i år, så vi bliver kun os selv - og det åbner jo helt nye muligheder i forhold til de fantastiske og overdådige menuer, vi er vant til.

Menuen bliver med 80'er tema, så vi skal have en variant af rejecocktail til forret og bananasplit til dessert, vi har 3 mindre børn, så det bliver også noget efter deres smag, og så kan mor og far sidde med deres nostalgi 

Jeg spekulerer stadig på hovedretten.....

Anmeld

25. december 2014

Hvem?

Forret;

Lakseroulade med dilddressing og brød

Hovedret;

Rådyr med brune og hvide kartofler

Broccoli salat

Brun sovs 

Dessert;

Kransekage 

Islagkage fra Vebbestrup 

Og snoller til senere med champagne 

Ojg jeg laver det hele selv,magter ikke betale dyre domme for noget jeg ikke ved hvad er.

Og vores gæster elsker heldigvis menuen og vores tre små børn er altædende ��

Anmeld

25. december 2014

Happiness

Jeg kender ikke vores nytårsmenu, da vi skal spise ude hos nogle venner. Men sidste år fik vi New york strip steaks, ovnstegte kartofler, bønner med baconwraps og hjemmelavet bearnaise.

Vi havde hverken forret eller dessert, da vi bare var os. Men til gengæld var der masser af mad, og godt med guf efterfølgende.  

Anmeld

25. december 2014

Trekløver(:

Vi holder med et sæt venner og her er menuen: 

Rejecocktail med hj. bagt flute

Kalvesteg, med bagtekartofler, bearnaise og salat

Nøddekurv med is

Forholdsvis nemt og lækkert. 

Anmeld

25. december 2014

Tip!

Snacks til nytårstalen: canapeer med and med noget creme, laksecreme, og bacon/asparges med lækker vin til. 

Forret: tunmousse (uddelegeret til min veninde, der laver Mad til  hverdag) 

hovedret: steg af en art, bagte kartofler med twist,  råstegte rodfrugter,  salat Ala min veninde... 

Hotdogs til ungerne der ikke gider det fine mad.. 

Dessert: står et vennepar for...  Så det er surprice.. 

Snold, chips, kransekage.. Står en anden for, og min kammerat fikser vin, champagne.. (Han er tjener, så det henter han på jobbet, lækre dråber) 

godt der snart er januar igen... 

Anmeld

25. december 2014

MyLove E

Vi tager i sommerhus på Sjælland, og er kun os 3. 

Vi har ikke rigtigt bestemt os for noget, men snakket om tapas 

Elias på 3 år Elsker alt mad, så det må man som forældre jo godt nyde godt af

Vi skal hvert fald ha fisk og skaldyr 

Anmeld

25. december 2014

Nystart

Vi skal være alene i år igen...

Her står menuen på en hakkebøf, med fritter, naise sovs og en go salat....

Hende på 9 har ikke bestemt hvad hun vil ha endnu, hun har frit valg nemlig..

Dessert bliver gammeldags rå æblekage..

Anmeld

25. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Kay skriver:

jeg ved faktisk ikke hvad vi skal have at spise nytårsaften da det er mine forældre der er værter, men garanteret noget fisk... forhåbentlig plankelaks... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.