godt alternativ til grøn alomin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2014

fnuggi

LJMNA skriver:

Ved min søn brugte vi Arla baby and me og ud af de 3 flaske børn jeg ha er han den eneste vi aldrig har haft mave problemer med, om det er på grund af mærket eller bare fordi han er mere hårdfør end pigerne, det skal jeg ikk ku sige, men min niece fik ogs Arla og der var heller ikk de helt store mave problemer.

arla baby and me er pt ikke tilgængelig før midten af januar øv øv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2014

Stumpen

fnuggi skriver:

arla baby and me er pt ikke tilgængelig før midten af januar øv øv 

Det forstår man jo ikke der kan lade sig gøre... En vare som er så vigtig og ikke lige kan udskiftes med noget andet, da det kræver af- og tilvænning 

Anmeld

29. december 2014

Loan

Jeg har troligt brugt syrnet allomin til begge mine drenge med den største glæde da vi aldrig har oplevet nogen problemer overhovedet! Nu har vi kørt med den nye i en uge og hvor ville jeg ønske han var gammel nok til at skrotte mælken, han gylper konstant lige fra flasken er givet til han skal have igen, han skriger pludselig over maven som han aldrig har gjort før, aff er pludselig ikke noget der kommer let ofte men besværet maks en gang om dagen efter mange skrigeture..... Øv jeg hader den nye blanding, men man kan tydeligt se forskel på flaskerne, den gamle havde det med at skille når den var blandet og skumme meget, ingen af delene gør den nye..

angående svaret på facebook, så er det vidst et temmelig standart svar til alle jeg har set klage derinde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.