godt alternativ til grøn alomin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2014

elskeratværemor

birthee skriver:

Nan h.a. 1 og 2 skulle være mere skånsom ved maven... Det er desværre en ulempe ved mme, at de kære små har tendens til forstoppelse... Taler af erfaring, med tre flaskebørn... Men, har ikke oplevet det så slemt, hvis jeg har brugt en af de mme du kan købe på apoteket... Hvis du får en ernærings recept (grøn recept) hos lægen, er det ikke meget dyrere end den type erstatning du kan købe i supermarkedet :-)

Jamen det gik os fint med den grønne alomin indtil de skiftede fedtet i den til noget der minder mere om modermælk, men jeg vil da lige forhører mig ved lægen vedr. Hans mave og recept til det mme fra apoteket :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2014

LJMNA

Ved min søn brugte vi Arla baby and me og ud af de 3 flaske børn jeg ha er han den eneste vi aldrig har haft mave problemer med, om det er på grund af mærket eller bare fordi han er mere hårdfør end pigerne, det skal jeg ikk ku sige, men min niece fik ogs Arla og der var heller ikk de helt store mave problemer.

Anmeld

25. december 2014

mortilnoahogmelina

sus1987 skriver:

Prøvede nan normal da han var nygødt og der gik det rigtig galt med maven så ved ikke helt om jeg tør nan igen 

Jeg har selv brugt syrnet . Men havde negativ effekt med nr to barn . Så som meget gylp pg forstoppelse . 

Jeg forsøgte med babymælk økologisk fra Arla . Og det hjalp væsenligt 

Anmeld

25. december 2014

fnuggi

birthee skriver:

Hvad med Nan h.a 1 ?

det kan hun ikke bruge det har vi prøvet hun skider pinociokugler så nej tak prøver vi ikke igen 

Anmeld

25. december 2014

fnuggi

pernillekreutzberg@ofir.dk skriver:

Jeg har selv brugt syrnet . Men havde negativ effekt med nr to barn . Så som meget gylp pg forstoppelse . 

Jeg forsøgte med babymælk økologisk fra Arla . Og det hjalp væsenligt 

kan jeg ikke bruge da hun kun er 2 måneder gamle 

Anmeld

25. december 2014

mortilnoahogmelina

fnuggi skriver:

Er ret sikker eller jeg ved de laver sen ned til 0 måneder i pulver brugte den selv fra hun var 2 måneder 

Anmeld

26. december 2014

fnuggi

pernillekreutzberg@ofir.dk skriver:

Er ret sikker eller jeg ved de laver sen ned til 0 måneder i pulver brugte den selv fra hun var 2 måneder 

må jeg ud og kigge på 

Anmeld

26. december 2014

fnuggi

svar på fb siden fra dem 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. december 2014

LJMNA

fnuggi skriver:

Arla har både fra 0-6 mdr som er nr 1 og den fra 6 mdr som hedder 2

Anmeld

29. december 2014

fnuggi

sus1987 skriver:

Her gylpe min søn rigtig meget og har fået forstoppelse efter  den nye alomin synet er kommet på markedet, ville hører om andre oplever det samme og om det evt. Har hjulpet at skifte mærke- i så fald hvilket?

hejsa 

vil lige høre om det går frem af hos jer her hos os er det noget skidt vi har så meget bøvl med thea og hun har ikke haft afføring i tre dage nu har fundet en del af de grønne men problemet kommer jo igen når der ikke er mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.