godt alternativ til grøn alomin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.796 visninger
22 svar
2 synes godt om
24. december 2014

elskeratværemor

Her gylpe min søn rigtig meget og har fået forstoppelse efter  den nye alomin synet er kommet på markedet, ville hører om andre oplever det samme og om det evt. Har hjulpet at skifte mærke- i så fald hvilket?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2014

fnuggi

min datter har haft samme problem inden vi kørte hinde over på den grønne alomin (som nu er rød) og det har hjulpet hinde håber da ikke at de har lavet om på formlen i den ny 

Anmeld

25. december 2014

elskeratværemor

fnuggi skriver:

min datter har haft samme problem inden vi kørte hinde over på den grønne alomin (som nu er rød) og det har hjulpet hinde håber da ikke at de har lavet om på formlen i den ny 

Men bruger du  ikke de nye pakker? Den som er rød og hvid? 

Mit problem er nemlig at det er derefter han er begyndt at gylpe og forstoppet ?

Anmeld

25. december 2014

fnuggi

jo og det er thea så også begyndt på idag øv øv men vil skrive til semper og høre dem af hvis man kan det 

Anmeld

25. december 2014

Bissen

Her gylpe min søn rigtig meget og har fået forstoppelse efter  den nye alomin synet er kommet på markedet, ville hører om andre oplever det samme og om det evt. Har hjulpet at skifte mærke- i så fald hvilket?

Jeg oplevede også negative ændringer ved den nye syrnet og skrev til semper. Det er fordi de har tilføjet mere mælkefedt så det ligner modersmælk mere. Desværre reagerer nogle børn på det - bl.a. Gylp og aff. Min datters gylp kom til at lugte virkelig fælt, så meget, at vi faktisk er ved at trappe hende ud af den.  

De har ændret opskriften på dem alle. Man kan læse mere på hjemmesiden

Anmeld

25. december 2014

fnuggi

jeg har skrevet på semper fb side hvis vi er flere der gør det håber jeg det hjælper lidt 

men hvad kan vi ellers bruge min datter kan ikke bruge noget der ikke er syrnet for så skider hun pinocio kugler og det er synd 

Anmeld

25. december 2014

elskeratværemor

Jeg følger lige med og skriver også til dem, det er rigtig syndt at de små skal ha så hård mave, jeg har nemlig os tænkt hvad man så kan give i stedet for 

Det fungerede perfekt da de ikk havde ændret formlen så øv øv herfra...

Anmeld

25. december 2014

birthee

fnuggi skriver:

jeg har skrevet på semper fb side hvis vi er flere der gør det håber jeg det hjælper lidt 

men hvad kan vi ellers bruge min datter kan ikke bruge noget der ikke er syrnet for så skider hun pinocio kugler og det er synd 

Hvad med Nan h.a 1 ?

Anmeld

25. december 2014

elskeratværemor

birthee skriver:

Hvad med Nan h.a 1 ?

Prøvede nan normal da han var nygødt og der gik det rigtig galt med maven så ved ikke helt om jeg tør nan igen 

Anmeld

25. december 2014

birthee

sus1987 skriver:

Prøvede nan normal da han var nygødt og der gik det rigtig galt med maven så ved ikke helt om jeg tør nan igen 

Nan h.a. 1 og 2 skulle være mere skånsom ved maven... Det er desværre en ulempe ved mme, at de kære små har tendens til forstoppelse... Taler af erfaring, med tre flaskebørn... Men, har ikke oplevet det så slemt, hvis jeg har brugt en af de mme du kan købe på apoteket... Hvis du får en ernærings recept (grøn recept) hos lægen, er det ikke meget dyrere end den type erstatning du kan købe i supermarkedet :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.