ingen gaver juleaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2014

EnGodMor

Anonym skriver:

je g føler mig så led fordi jeg er jaloux 

det er juleften imorgen og ja jeg elsker at få gaver og er vant til at få mange 4-5 stk..

men i år får jeg 0 vi skal holde jul hos svigerfamilie sammen med noget andet fra min mand s side vi bliver 16 og ved en af dem får mange gaver sidste år fik hun 22... jeg føler mig ret udenfor da jeg jo ikke får noglen og det ved jeg 100 % sikkert fik dog 1 for 2 mdr siden fordi vores støvsuger brændt sammen så fik vi den som gave... men føler mig bare så forkert at jeg føler mig jaloux på alle de andre får noget og jeg ik gør min mand og jeg har ikke købt til hinanden da vi vil tage en tur til sommer et eller andet...

men glædelig jul

For mig er alt det der gave race lidt for opkørt til mig som er voksen, slutning af tyverne

Her får børnene, gaver, men det er ikke en konkurrence om hvor mange de får hver, det der betyder noget for dem, er at de får noget de bliver glade for. 

Som voksen syntes jeg det med gaver er en stor byttehandel, du køber noget for x antal penge man har aftalt at give hinanden for, og så bytter man bare. 

Man kunne ligeså godt bare gå ud i byen og købe De ting til sig selv. 

Det vigtigste for mig med julen er hyggen og det at man er samlet som familie, jeg tænker tit på hvordan de i andre lande må sulte  og drikke beskidt vand, så derfor er julemaden i sig selv den største gave for os i vores familie

Men sådan er vi jo så forskellige, og heldigvis for det men op med humøret, din mand og dig skal afsted til sommer det er da endnu mere fantastisk at have sådan en gave og se frem til

Rigtig glædelig jul til dig, du skal nok få en dejlig juleaften, selvom du ikke får gaver, smid din jalousi væk, og tag i byen  til januar, hvor der er udsalg, for forkæl dig selv lidt der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2014

Lotus86

EnGodMor skriver:

For mig er alt det der gave race lidt for opkørt til mig som er voksen, slutning af tyverne

Her får børnene, gaver, men det er ikke en konkurrence om hvor mange de får hver, det der betyder noget for dem, er at de får noget de bliver glade for. 

Som voksen syntes jeg det med gaver er en stor byttehandel, du køber noget for x antal penge man har aftalt at give hinanden for, og så bytter man bare. 

Man kunne ligeså godt bare gå ud i byen og købe De ting til sig selv. 

Det vigtigste for mig med julen er hyggen og det at man er samlet som familie, jeg tænker tit på hvordan de i andre lande må sulte  og drikke beskidt vand, så derfor er julemaden i sig selv den største gave for os i vores familie

Men sådan er vi jo så forskellige, og heldigvis for det men op med humøret, din mand og dig skal afsted til sommer det er da endnu mere fantastisk at have sådan en gave og se frem til

Rigtig glædelig jul til dig, du skal nok få en dejlig juleaften, selvom du ikke får gaver, smid din jalousi væk, og tag i byen  til januar, hvor der er udsalg, for forkæl dig selv lidt der

Det måske lige generaliserende nok Jeg er også i slutningen af 20'erne,  men derfor synes jeg da stadig det er skønt med gaver I vores familier er der ikke aftalt nogle beløb, så det er bestemt ikke bare en stor byttehandel. Vi har mange vi skal købe gaver til, og vi glæder os til at give hver og en, fordi der er blevet brugt tid på at finde de helt rigtige gaver til hver enkelt

Anmeld

24. december 2014

Chevro

Anonym skriver:

je g føler mig så led fordi jeg er jaloux 

det er juleften imorgen og ja jeg elsker at få gaver og er vant til at få mange 4-5 stk..

men i år får jeg 0 vi skal holde jul hos svigerfamilie sammen med noget andet fra min mand s side vi bliver 16 og ved en af dem får mange gaver sidste år fik hun 22... jeg føler mig ret udenfor da jeg jo ikke får noglen og det ved jeg 100 % sikkert fik dog 1 for 2 mdr siden fordi vores støvsuger brændt sammen så fik vi den som gave... men føler mig bare så forkert at jeg føler mig jaloux på alle de andre får noget og jeg ik gør min mand og jeg har ikke købt til hinanden da vi vil tage en tur til sommer et eller andet...

men glædelig jul

Jeg ville føle mig så snydt hvis jeg ikke fik nogle gaver!? 

Men vi elsker også gaver i vores familie! Jeg er en af dem som plejer at få mange! Men det er jo også fra kæresten, hans forældre, hans søskende, mine forældre, min søster, vores søn, og fra vores bedsteforældre. 

Men i år får jeg ikke af alle bedsteforældre, og vi har aftalt at skære gaverne væk mellem os til min kærestes ene bror og kæreste, fordi vi alle har alting - og ikke kan finde på noget i det prisleje. 

Men vi giver jo så også alle dem igen, som står nævnt. :-)

En jul uden gaver er for mig ingen jul, så jeg ville også være virkelig mærkelig!!

men hvorfor får du slet ingen gaver!? 

Anmeld

24. december 2014

tarkoflen

Hvis jeg var dig havde jeg sagt til min kæreste at jeg gerne ville have at han skrev et sødt kort og pakkede det ind, så du havde noget at pakke op og så sørge for at alliere dig med nogle veninder til næste år! Det behøver jo ikke være noget dyrt, det kan være en middag hjemme hos din veninde i det nye år, en hjemmelavet picknik eller bare en hyggeaften! Så er det bare med at ønske sig sådan nogle ting

rigtig glædelig jul trods alt 

Anmeld

24. december 2014

Anonym trådstarter

tak for jeres svar i må også havde en rigtig god jul

Anmeld

24. december 2014

Sujan

Anonym skriver:

får du ik noget af børne 

Nåh jov får vist en min datter har lavet i DP:-) ����

Anmeld

24. december 2014

esiuol22

Jeg får to gaver, tror jeg   sandsynligvis penge, men de andre voksne får heller ikke så mange. lille familie, men glæder mig så meget til at give mine børn gaver.

Dog kan jeg godt forstå det ikke er så rart hvis en der er yngre ind en selv bliver overøse med gaver, og det kan være svært at se på, også når du fortæller om dine forældre.

Så tænker ikke det er et ønske der handler så meget om gaver i sidste ende, men et ønske om at få samme opmærksomhed fra ens egen familie, hvilket jeg har stor forståelse for, så knus herfra, håber du får en god jul og dig og din kæreste får en fantastisk tur til sommer

Anmeld

24. december 2014

Anonym trådstarter

esiuol22 skriver:

Jeg får to gaver, tror jeg   sandsynligvis penge, men de andre voksne får heller ikke så mange. lille familie, men glæder mig så meget til at give mine børn gaver.

Dog kan jeg godt forstå det ikke er så rart hvis en der er yngre ind en selv bliver overøse med gaver, og det kan være svært at se på, også når du fortæller om dine forældre.

Så tænker ikke det er et ønske der handler så meget om gaver i sidste ende, men et ønske om at få samme opmærksomhed fra ens egen familie, hvilket jeg har stor forståelse for, så knus herfra, håber du får en god jul og dig og din kæreste får en fantastisk tur til sommer

hun er ældre er heller ikke det at hun får så mange nok mere det jeg synes det er trist vi ingen får føler mig lidt ligegyldig når vi netop har købt til svigerforældre men vi skal havde god mad 

Anmeld

24. december 2014

esiuol22

Anonym skriver:

hun er ældre er heller ikke det at hun får så mange nok mere det jeg synes det er trist vi ingen får føler mig lidt ligegyldig når vi netop har købt til svigerforældre men vi skal havde god mad 

Mente også ældre kan godt se jeg lige havde fået det skrevet omvendt ville bare sige jeg godt kan forstå dig, og ja maden sådan en aften er også noget jeg ser frem til  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.