ingen gaver juleaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.463 visninger
28 svar
10 synes godt om
23. december 2014

Anonym trådstarter

je g føler mig så led fordi jeg er jaloux 

det er juleften imorgen og ja jeg elsker at få gaver og er vant til at få mange 4-5 stk..

men i år får jeg 0 vi skal holde jul hos svigerfamilie sammen med noget andet fra min mand s side vi bliver 16 og ved en af dem får mange gaver sidste år fik hun 22... jeg føler mig ret udenfor da jeg jo ikke får noglen og det ved jeg 100 % sikkert fik dog 1 for 2 mdr siden fordi vores støvsuger brændt sammen så fik vi den som gave... men føler mig bare så forkert at jeg føler mig jaloux på alle de andre får noget og jeg ik gør min mand og jeg har ikke købt til hinanden da vi vil tage en tur til sommer et eller andet...

men glædelig jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

je g føler mig så led fordi jeg er jaloux 

det er juleften imorgen og ja jeg elsker at få gaver og er vant til at få mange 4-5 stk..

men i år får jeg 0 vi skal holde jul hos svigerfamilie sammen med noget andet fra min mand s side vi bliver 16 og ved en af dem får mange gaver sidste år fik hun 22... jeg føler mig ret udenfor da jeg jo ikke får noglen og det ved jeg 100 % sikkert fik dog 1 for 2 mdr siden fordi vores støvsuger brændt sammen så fik vi den som gave... men føler mig bare så forkert at jeg føler mig jaloux på alle de andre får noget og jeg ik gør min mand og jeg har ikke købt til hinanden da vi vil tage en tur til sommer et eller andet...

men glædelig jul

får hun som voksen 22 gaver?

vores familie holdt jul i lørdag og der fik min mand og jeg 6-7 gaver mens vores unger fik 8-10 gaver... en af gaverne vi fik var et ganske alm. julekort med en hilsen fra min svigermor hvor hun bl.a. skrev at hun så frem til sommerhusophold med os... jeg ville ærligt talt synes det var mærkeligt hvis de voksne ikke fik gaver også... 

Glædelig jul til dig...

Anmeld

23. december 2014

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

får hun som voksen 22 gaver?

vores familie holdt jul i lørdag og der fik min mand og jeg 6-7 gaver mens vores unger fik 8-10 gaver... en af gaverne vi fik var et ganske alm. julekort med en hilsen fra min svigermor hvor hun bl.a. skrev at hun så frem til sommerhusophold med os... jeg ville ærligt talt synes det var mærkeligt hvis de voksne ikke fik gaver også... 

Glædelig jul til dig...

ja hun er faktisk den ældste af os unge hun er 29 jeg er 23 

nej det var en fejl med 3 alt kom ikke med i de 2 andre og vidste ik den opretted 3

Anmeld

23. december 2014

Ms.Momo

Anonym skriver:

ja hun er faktisk den ældste af os unge hun er 29 jeg er 23 

nej det var en fejl med 3 alt kom ikke med i de 2 andre og vidste ik den opretted 3

hehe... jeg har også prøvet når den driller... 

for mig er det enten eller med gaverne... vi fik alle gaver i lørdags, lige fra min datter på otte mdr. til hendes oldefarmor på næsten 82... i morgen skal vi holde jul med mine forældre, søster, svoger og deres to piger... jeg har, efter aftale med min søster, kun købt gaver til pigerne og mine forældre...

jeg prøvede faktisk som teenager at sidde sidst på aftenen og kun have fået 6 gaver mens min anden søsters børn - der er samme alder som mig - fik 14-18 gaver hver... det er ikke spor af sjov.... 

Anmeld

23. december 2014

Anonym trådstarter

min mand synes jeg er mærkelig fordi jeg føler mig snydt for ham betyder gaver intet.. men maden og famillie alt 

Anmeld

23. december 2014

SandraXOXO

Jeg har ikke fået gaver siden jeg var 17, så det næsten 10 år nu. Hverken jul eller fødselsdag. Det er sgu lidt trist så forstår dig godt.  

Anmeld

23. december 2014

Wik

Jeg kan da godt forstå du jaloux. Det ville de fleste, ikke så meget hvor mange andre får men, mere det at du ikke får og alle de andre gør. Får du ikke en med fra din mor eller far, du kan tage med, eller en ting fra dig selv så du ikke føler dig helt udenfor. 

Jeg får selv en 2-3 stykker og er meget glad over det, selvom jeg også kunne undvære helt, dog finder jeg meget glæde ved at give gaver især til mine børn.  

Anmeld

23. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg kan da godt forstå du jaloux. Det ville de fleste, ikke så meget hvor mange andre får men, mere det at du ikke får og alle de andre gør. Får du ikke en med fra din mor eller far, du kan tage med, eller en ting fra dig selv så du ikke føler dig helt udenfor. 

Jeg får selv en 2-3 stykker og er meget glad over det, selvom jeg også kunne undvære helt, dog finder jeg meget glæde ved at give gaver især til mine børn.  

min mor og far har jeg ikke særlig meget kontakt med de er alkoholiker og ved jeg ingen gaver får for min svigermor har heller ikke så mange penge og giver kun sine børn

Anmeld

23. december 2014

Ms.Momo

Anonym skriver:

min mor og far har jeg ikke særlig meget kontakt med de er alkoholiker og ved jeg ingen gaver får for min svigermor har heller ikke så mange penge og giver kun sine børn

nu ved jeg ikke hvor godt dit forhold er til din svigermor, men hvis du spørger hende, kunne du så ikke få hende til at sige til de andre at de kun skal tage gaver med til børnene f.eks.? så du ikke er den eneste der ikke får gaver?...

Anmeld

23. december 2014

Sujan

Jeg får vist heller ikke nogen.. Men er helt fint for mine 2 piger får en masse... Dog kan man da godt tænke at det jo er mig der har brugt tid på at købe gaver og lave gaver sammen med min ældste.. Og så får jeg ikke noget:-) men kan faktisk bedst lide at give gaver. Så glæder mig helt vildt til i morgen og se hvad folk siger til deres pakker:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.