ingen gaver juleaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2014

Pigent

Anonym skriver:

je g føler mig så led fordi jeg er jaloux 

det er juleften imorgen og ja jeg elsker at få gaver og er vant til at få mange 4-5 stk..

men i år får jeg 0 vi skal holde jul hos svigerfamilie sammen med noget andet fra min mand s side vi bliver 16 og ved en af dem får mange gaver sidste år fik hun 22... jeg føler mig ret udenfor da jeg jo ikke får noglen og det ved jeg 100 % sikkert fik dog 1 for 2 mdr siden fordi vores støvsuger brændt sammen så fik vi den som gave... men føler mig bare så forkert at jeg føler mig jaloux på alle de andre får noget og jeg ik gør min mand og jeg har ikke købt til hinanden da vi vil tage en tur til sommer et eller andet...

men glædelig jul

For mig er gaverne en vigtig del af juleaften.

Får du ikke af dine forældre?  Nu er det jo næsten forsent men dig og din kæreste kunne giv hinanden en lille ting. Fx til 100 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2014

April-baby

Må man spørge hvorfor du ingen gaver får? Herhjemme giver alle dem som man holder jul med en gave. Men har man fået barn/børn får man kun af ens kæreste/kone og forældre og svigerforældre og self børne. Her får vi mellem 3 til 6 gaver, hvilket passer mig helt fint, sidste jul fik jeg kun 3 gaver da jeg fik en ny seng og dobbel dyne, så det var skam os fint med mig (: 

Anmeld

23. december 2014

B&J

jamen får du ingen gave af dine forælder, kæreste, svigerforælder, onkler, moster, kusiner veninde???

for det lyder da bestemt ikke sjovt da

forstår godt du er misundelig

Anmeld

23. december 2014

Louisejulia

Jeg forstår godt du er misundelig over slet ikke at få nogle...

Her får jeg af mine forældre, mine 6 søskende, min kæreste, min svigerforældre og min kærestes bror. Nogle af gaverne får vi sammen, andre alene. Men vi render op på mange gaver, selvom vi er forældre og voksne. Vi giver så også til dem alle, og så alle børnene selvfølgelig. Det er hyggeligt både at gi og modtage gaver 

Anmeld

23. december 2014

Anonym trådstarter

nej får ikke af mine forældre og der er ingen børn... veninderne ville ikke være på gave ordning i år da de alle studere.. ingen moster onkler ell ligne.. som sagt har svigermor ikke råd.. og vi har brugt alle vores penge på gaver skal leve stramt resten af måneden

Anmeld

23. december 2014

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Jeg får vist heller ikke nogen.. Men er helt fint for mine 2 piger får en masse... Dog kan man da godt tænke at det jo er mig der har brugt tid på at købe gaver og lave gaver sammen med min ældste.. Og så får jeg ikke noget:-) men kan faktisk bedst lide at give gaver. Så glæder mig helt vildt til i morgen og se hvad folk siger til deres pakker:-)

får du ik noget af børne 

Anmeld

23. december 2014

B&J

Anonym skriver:

nej får ikke af mine forældre og der er ingen børn... veninderne ville ikke være på gave ordning i år da de alle studere.. ingen moster onkler ell ligne.. som sagt har svigermor ikke råd.. og vi har brugt alle vores penge på gaver skal leve stramt resten af måneden

okay det lyder ikke sjovt, jeg vil råde dig til, til næste år hvis du ikke har råd lig et lille beløb til side hver måned så har du råd til næste år...

Anmeld

23. december 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

okay det lyder ikke sjovt, jeg vil råde dig til, til næste år hvis du ikke har råd lig et lille beløb til side hver måned så har du råd til næste år...

alså vi har jo købt gaver til andre men har lige måtte ofre 547.50 på medicin idag så det er alså ikke fordi vi er klar over det er jul. grunden til manden og jeg ikke giver til hinanden er vi vil på en tur til sommer sammen istedet for

Anmeld

23. december 2014

bøllen

Kan sagtens forstå dig . Her får jeg heldigvis gaver af mine børn ( mand ) ingen gaver fra familien og ja det er ski lidt tamt. Idag købte jeg en trøje og fik den pakket ind . Den kommer under juletræet  

Anmeld

23. december 2014

B&J

Anonym skriver:

alså vi har jo købt gaver til andre men har lige måtte ofre 547.50 på medicin idag så det er alså ikke fordi vi er klar over det er jul. grunden til manden og jeg ikke giver til hinanden er vi vil på en tur til sommer sammen istedet for

jamen så er det jo også en slags julegave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.