At få flået sin nyfødte ud af armene :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2014

tweety2060

Kram til dig og tillykke ♡

Jeg havde en lignende situation med vores 1 fødte.  Svigermor tog også vores datter konstant.  Pillede ved hende når hun sov og når jeg ammede.  Vi havde ellers meldt ud at det skulle være korte besøg.mem de blev i timer for de ville se hende vågne. 

Det var grænseoverskridende og trættende. VVores regler og ønsker blev ikke hørt. Min mand sagde et par gange tingene til hende men hun lyttede ikke.  Jeg blev mere og mere ked af det.  Mi n egen familie kunne jeg lettere sig fra over for. 

Til sidst bad jeg manden om at stå bag og støtte mig når jeg sagde noget ( også selv om han ikke mente det på samme måde) vidannede ffælles front. Jeg blev lidt den sure svigerdatter og blev kun grint af indtil han bakkede mig op.

Det er trist det skulle være sådanne men mit (vores) barn mine regler.  Jeg blev nødt til at amme i andet rum for ville ikke forstyrres. Og manden bakkede op :-D 

Så brøl løvemor du kender dit barn bedst!!! Pøjpøj og go jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2014

kesuh

Hah du skal ikke være bange for at eksplodere,  jeres barn, jeres regler. Kan hun ikke respektere det, så er det ud på bagdel og albuer, som ovenstående siger: brøl løvemor, brøl!

Tillykke med barnet ;-)  og glædelig jul

Anmeld

24. december 2014

Anonym trådstarter

Er jeg helt forkert på den når jeg ikke synes det er i orden at der bliver inviteret folk for at se vores barn? 

Altså vi er hjemme hos dem... Og vi vidste ikke der ville komme nogle for at se barnet... Før de stod her. 

Men det er jo ikke vores hjem...vi er jo på besøg hos dem, så de bestemmer jo selv hvem der kommer. Jeg synes bare det lidt røv at der bliver inviteret folk for at se MIT barn og det kun er derfor de kommer....

Anmeld

24. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Er jeg helt forkert på den når jeg ikke synes det er i orden at der bliver inviteret folk for at se vores barn? 

Altså vi er hjemme hos dem... Og vi vidste ikke der ville komme nogle for at se barnet... Før de stod her. 

Men det er jo ikke vores hjem...vi er jo på besøg hos dem, så de bestemmer jo selv hvem der kommer. Jeg synes bare det lidt røv at der bliver inviteret folk for at se MIT barn og det kun er derfor de kommer....

Selvfølgelig må de invitere hvem de vil i deres hjem, men jeg synes godt lige at de kunne fortælle/spørge jer om det var ok at de kom, når de nu kun kommer for at se jeres barn. Hvad nu hvis man har et barn, der ikke kan klare mange mennesker(Der er jo en chance for at alle vil holde eller er omkring barnet) og man derfor besøger folk, for at der ikke er for mange.

Jeg vil også stå sådan her hvis jeg var hjemme hos en, og der lige pludselig står gæster der kun kommer for at se mit barn... Hvorfor kan de ikke ringe og spørge mig om de må se barnet, og komme forbi?

Er det nogen I kender, der kom forbi eller bare nogle fremmede?

Anmeld

24. december 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Selvfølgelig må de invitere hvem de vil i deres hjem, men jeg synes godt lige at de kunne fortælle/spørge jer om det var ok at de kom, når de nu kun kommer for at se jeres barn. Hvad nu hvis man har et barn, der ikke kan klare mange mennesker(Der er jo en chance for at alle vil holde eller er omkring barnet) og man derfor besøger folk, for at der ikke er for mange.

Jeg vil også stå sådan her hvis jeg var hjemme hos en, og der lige pludselig står gæster der kun kommer for at se mit barn... Hvorfor kan de ikke ringe og spørge mig om de må se barnet, og komme forbi?

Er det nogen I kender, der kom forbi eller bare nogle fremmede?

Det var familie.... 

Jeg blev bare ret overrasket da de stod der... Og de må hjertens gerne se hende. 

Jeg følte bare hun blev en udstillingsdukke men jeg tror måske også at jeg bare er blevet så irriteret på min svigermor nu at alt irriterer mig.... 

Så må nok hellere slå koldt vand i blodet. 

Anmeld

24. december 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Det var familie.... 

Jeg blev bare ret overrasket da de stod der... Og de må hjertens gerne se hende. 

Jeg følte bare hun blev en udstillingsdukke men jeg tror måske også at jeg bare er blevet så irriteret på min svigermor nu at alt irriterer mig.... 

Hvordan gik det med svigermor her til aften? Fik du sagt fra og respekterede hun det? 

Anmeld

24. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Det var familie.... 

Selvfølgelig må de se pigen, men er da meget rart lige at vide at der kommer en gruppe mennesker ekstra, sådan at man ikke får et chok.

Gætter på at det var svigermor der havde inviteret dem? 

Anmeld

25. december 2014

Anonym trådstarter

Jamen der var faktisk ikke rigtig noget. Hun spurgte pænt om hun måtte tage hende. 

Sagde også fra starten af at hun ikke skulle tages op.... 

Udover at hun lige havde inviteret nogle.. Så ja det var hende som havde inviteret nogle.....

Anmeld

25. december 2014

Sprit25

Anonym skriver:

Jamen der var faktisk ikke rigtig noget. Hun spurgte pænt om hun måtte tage hende. 

Sagde også fra starten af at hun ikke skulle tages op.... 

Udover at hun lige havde inviteret nogle.. Så ja det var hende som havde inviteret nogle.....

Ang det med at inviterer: hun er da bare stolt over sit barnebarn sig til hende at en anden heads up på der kommer nogen

Anmeld

25. december 2014

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Ang det med at inviterer: hun er da bare stolt over sit barnebarn sig til hende at en anden heads up på der kommer nogen

Jeg kan godt forstå hun er stolt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.