Jeg skriver fordi jeg ikke ved hvordan jeg skal tackle det her problem.
Et familiemedlem er så ivrig efter at have mit barn i armene at hun bare tager barnet ud af mine arme. Ja det er ikke på nogen blid måde.... Det ligesom hun nærmest flår mit barn ud af mine arme... Jeg når ikke at reagerer.
Den ene gang havde mit barn lige sovet og jeg siger, hun altså lige skal vågne... Men det skider familiemedlem på.... Hun flår hende ud af mine arme
det er første gang hun gjorde det der så jeg bliver virkelig chokeret.
Problemet er at jeg ikke ved hvordan jeg skulle reagere da det er familie fra min mands side....
Jeg vælger dog at snakke med min mand om det bagefter når vi er alene...
Vi aftaler at sige til hende, at vi godt kan forstå hun vil være der for barnet og holde det men det skal være i barnets tempo.
Nogle dage senere siger vi så til hende at det skal være i barnets tempo fordi sidst var hun simpelthen fyldt og græd hele natten.. Hun accepterer det.
Men der når kun at gå en 20 min så gør hun det fandeme igen! Barnet sover hos mig og så siger hun "er barnet ikke snart færdig med at sove?" Og flår barnet ud af mine arme.
Vi kan ikke rigtig undgå det her familiemedlem :/ derudover er hun virkelig voldsom ved mit barn når hun sidder med hende, ja det ender faktisk med at hendes mand skælder hende ud.... Men hun er kold.
Jeg er meget tæt på at eksplodere over det... Men jeg ved ikke hvad jeg kan tillade mig at sige/gøre?
Andre som har haft lignende problem ?
Anmeld