Så er det jul i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.536 visninger
22 svar
7 synes godt om
23. december 2014

Mami

Så er det jul i morgen, og nøjagtig 7 mdr og 2 dage siden du blev født, den første jul hvor du, jeg, far og storebror skulle hygge, fejrer og nyde hinanden, men i stedet sidder far og jeg med et stort hul i hjertet, et savn der ikke læges, jeg husker hvert et minut at de 4 dage du var her, din duft og dine smukke øjne. 
Jeg savner dig så meget min skat, håber du nyder Julen og mærker mine tanker til dig.
Vi ses igen skat, jeg elsker dig <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2014

L&V

23. december 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
23. december 2014

M&F&C

23. december 2014

Putomanen

23. december 2014

Moar2011

R jeg det glip af noget ? Hva der sket? (Hvis du selvfølgelig vil genfortælle) 

go jul til jer alligevel 

Anmeld

23. december 2014

lineog4

Åh den kære juletid som for andre bare er så skøn uproblematisk, børnenes fest, hvor de største udfordringer er hvad tid anden skal serveres (eller det tror man i hvert fald for mange har en bagage med). 

For mig er julen så ambivalent. På den ene side nyder jeg mine levende mirakler og deres skønne naive glæde ved julen og på den anden side er der bare et tomt hul rundt om juletræet, jeg rækker hånden ud men der er ingen til at tage den, der er ikke det ekstra smilende ansigt kun i mine drømme. I mine drømme er min skattepige med sine brune øjne der lyser af forventning og glæde. Men nej hun er kun med i tankerne og som en julekugle på træet.

julen er en tid hvor der ikke er langt fra smil til tårer, men heldigvis også fra tårer til smil. Jeg er i gang med den 8. Jul uden Lia, men jeg husker den første som i går, hvor ondt det gjorde, hvordan mit hjerte var gået i tusind stykker og julen var på trods.

kæmpe kram til dig og dine i en svær tid

Anmeld

23. december 2014

Trekløver(:

Mami skriver:

Så er det jul i morgen, og nøjagtig 7 mdr og 2 dage siden du blev født, den første jul hvor du, jeg, far og storebror skulle hygge, fejrer og nyde hinanden, men i stedet sidder far og jeg med et stort hul i hjertet, et savn der ikke læges, jeg husker hvert et minut at de 4 dage du var her, din duft og dine smukke øjne. 
Jeg savner dig så meget min skat, håber du nyder Julen og mærker mine tanker til dig.

Åh Så yndig han er Er sikker på de også holder jul i himlen

Anmeld

23. december 2014

Line&Mike

Mami skriver:

Mange tanker til jer 

Anmeld

23. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg håber at I får en god jul til trods for savnet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.