LinLin skriver:
Aldrig....
De første to gange var jeg i mødregruppe en gang om ugen og det var også fint nok, men jeg har fravalgt det denne gang, da det egentlig ikke er et behov jeg har... Var glade for mødregrupperne indtil vi startede i skole/på arbejde igen, men efter det har jeg ikke set dem andet en tre gange ialt.
Tænker da også det kommer meget an på hvilken person man er; om man godt kan lide at have mange mennesker omkring eller ej, om veninderne/vennerne er interesseret i at ses med baby, om familien er tæt på osv...
Men det er da træls for dig at du føler dig ensom. kan du ikke gå til noget med baby? Eller arrangere besøg eller lignende (oftere) 
Vi er flyttet på landet, så har ikke rigtig nogle bekendtskaber endnu. og min mødregruppe er desværre tit svær at ses med, jeg kan hver uge men det er ikke altid de andre kan.
jeg håber det vender efter nytår hvor jeg har aftalt at begynde at gå til fitness med en fra min mødregruppe...
desuden har min kæreste ferie fra i morgen og så skal vi heldigvis ses med en hel masse mennesker og familie.
Jeg har da også et større barn, som går i børnehave, og når jeg har afleveret og er alene hjemme med lillen, så er der på en eller anden måde så rungende tomt. Især når baby sover.
Jeg er nok bare inde i en dum periode.
Anmeld