Julegaver hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2014

lineog4

Efter maden, kan faktisk ikke huske om det er før eller efter risalamanden så den tager vi på gehør 

Synes ikke mine kære børn ødelægger maden eller dagen grundet utålmodighed. Vi plejer at have en skøn dag, med en god lang gåtur om formiddagen, så hjælper de i køkkenet, hjælper med at dække bord, lægge gaver under træet. Så skal sidste afsnit af julekalenderen ses den er de for det meste meget utålmodige med  Og ja så spiser vi.

Men intet er rigidt, og bliver de for utålmodige, jamen så vælger jeg da bare en gave der vil give ro som de åbner før. Men vi er 3 voksne (i år 4) til 3 børn og lave julemaden, så der er hænder nok til at spille et spil, læse en bog, hygge... Tror egentlig de ville synes det var forkert hvis vi gav dem gaver og så var det voksen jul... For hellere spille spil, læse bog osv mens maden simrer end når de andre spiser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

BinaMor

Mine skal vente. jeg sys traditioner er vigtige. har dog overvejet at give dem én.. men igen bum bum... hvilken? og hvad er feks ikke tøj olign de ikke kan lege med... og meget af vores hænger lidt sammen i en rød tråd.. sys det er så fedt det der med at vente..

at børnene bliver såå spændte de nærmest har ondt i maven (muhahaha)

tilgengæld ser vi meget film og laver havregrynskugler, spiser æbleskriver osv så dagen går hurtigere...

ahhj glemte lige at julemanden ligger 3-4 små gaver i sokken om morgenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.