Her hedder det sig at Isabella først får gaverne efter aftensmad og dessert.
i år gør vi dog en undtagelse da hun får et stort gourmet køkken i træ som skal samles og da vi ikke gider og slæbe det med op til farmor, samler vi det om aftenen den 23. Og så får hun det om morgenen den 24. Ellers vil hun først få gaver om aftenen.
men nu får hun også kalendergaver. Og vi har så købt en lille ting til hende til om aftenen når vi er hos farmor. Men hun får rigeligt med gaver. For selvom vi ikke bliver voldsomt mange så er der gaver fra alle kroge af familien.
jeg er selv vokset op med at vi ikke fik gaver først der var ryddet op efter maden. Og hoooold da op dagen gik langsomt. Og ikke mindst det at mine forældrealtid ville have vi lige skulle ind og sove en time til middag. Jeg hadede det hahahah
for man kunne da ikke sovende man vidste at i aften skulle man have mange gaver hehe.
men som voksen synes jeg nu at det er den bedste måde at gøre det på. For selvom mor er i køkkenet så er der stadig massere af tegnefilm i fjernsynet. Og far kan stadig tage ungerne med ud og lege.
Anmeld