navne som næsten ingen hedder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Fedt i kommer med så mange gode. Må gerne være noget spansk/italiensk/amerikansk?

Diego, Noel, Antonio, Tino.

Tosca(Italiensk)

Sara(Udtales Sada, spanskt) Man kan vel nok også stave det Sada, men hende jeg har hørt staver det Sara.

Arizona

Summer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2014

Kay

Tja min svigermor hedder tenni og det er ret specielt

Mine piger hedder Viva og Elna og der er under 50 i Danmark der hedder de navne,

Mit eget navn er ret specielt også, der er kun 19 i Danmark der hedder det, men det har jeg valgt ikke at skrive her inde... men med en pb kan du få det hvis du vil

Anmeld

22. december 2014

AnoMe

Anonym skriver:

Drenge og pigenavne som er smukke og meget, meget, meget specielle? Hjælp. 

Min store datter hedder Szhirley ligesom sangerinden.. Synes selvfølgelig selv at det er smukt og min datter var nr. 3 i dk som hedder det hvor det er stavet sådan

Anmeld

23. december 2014

serinasmor

Her valgte vi serina som på en gang er sjældent og lige ud ad landevejen ... Vi fandt på navnet ved at se på hende da hun var spæd og måtte derefter finde ud af om man kunne hedde sådan i DK 

Det kunne man og dengang i 2010 var der under 20 der hed det (er faktisk ret sikker på hun var nr 12) ... Navnet har nu vundet indpas i DK kan jeg se .. Måske er det min skyld .. for i 2014 er der 40 med navnet og 2  fra i år... Pyt har valgt navn fordi vi ku li det - ikke for sjældenheden 

Anmeld

23. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Problemet med "sjældne" "navne" er hvis efternavnet er noget leverpostejsk som f.eks. Hansen eller Jensen.

Chantel Sørensen eller Dexter Jensen spiller bare ikke.

Anmeld

23. december 2014

Princesspigen

Vores datter hedder casandra, kan os staves kasandra eller med 2 S'er i begge versioner 

Anmeld

23. december 2014

Mor til Ella

Patriark skriver:

Brian.

Anmeld

23. december 2014

lineog4

Kan forresten også godt lide Dana og Saga til piger.

men skal vi hen i det italienske så kan jeg også lide: Elia, Micol, Vito - hmm der er ikke så mange, nok derfor vores børn ikke fik traditionelle italienske navne trods far er italiener 

Anmeld

24. december 2014

NasimG

Mimi 

Anmeld

24. december 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Problemet med "sjældne" "navne" er hvis efternavnet er noget leverpostejsk som f.eks. Hansen eller Jensen.

Chantel Sørensen eller Dexter Jensen spiller bare ikke.

Jeg er ikke dansker. Min mand er. Hans mellemnavn er dansk, men ikke sådan noget alle hedder. Vores børn skal have mit specielle efternavn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.